TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 14. juli 2019

Romantisk gård i skønne omgivelser og meget imødekommende og hjælpsomt værtspar.
Vi boede på “Pigekammeret” en nat. Sengen var fin og vi blev vækket til fuglesang og ellers er der fred og ro.
Man kan gå ned til Præstø fjord på få minutter.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, loneingvor
Frikkeknoerr, Chef  hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2019

Kære Lone,

Tak for din fine anmeldelse.
Vi er glade for, at vores omgivelser bidrog til fred og ro.

Anmeldt d. 12. juli 2019

Vi blev taget imod med åbne arme af venlige og varme værter og kunne herefter nyde de helt fantastiske omgivelser. Der er ikke noget at sætte En finger på og det er helt sikkert ikke sidste gang vi har været forbi. De varmeste anbefalinger herfra!

Tak, anneheideleth

Kære Anne,

Tusind tak for din positive og flotte anmeldelse.
Den er vi meget glade for :)

Anmeldt d. 4. juli 2019

Et yderst behageligt og hyggeligt ophold, flotte omgivelser, man føler sig meget velkommen meget imødekommende værter på stedet.
Kan klart anbefales for andre, ingen stress og jag, gik en tur til vandet og nød naturen og stilheden, så på vildtet som nærmest løb i baghaven.

Dato for ophold: juni 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Go31413896292

Kære Gæst,

Tusind tak for dun udførlige beskrivelse af vores sted og omgivelser.
Din anmeldelse betyder meget for os :)

Anmeldt d. 4. juli 2019

Her føler man sig hjemme, velkommen og kommer gerne tilbage. Omgivelserne garanterer et fredeligt ophold, og skønne værelser indbyder til hygge og afslapning. Det man frem for alt tager med sig hjem er dog den personlige og varme velkomst som familien altid byder på, samt ønskerne om at ses igen.

Værelsestip: Frederikkes Suite med herlig indretning og balkon.
Tak, Camper47170127340

Kære Gæster,

Tusind tak for jeres hjertevarme anmeldelse.
Det betyder meget for os, at I føler jer hjemme hos os :-)

Anmeldt d. 22. juni 2019

Lækker mad, dejlige værelser, utrolig hyggelig stemning, skøn udsigt, rimelige priser og en meget sød og servicemindet værtsfamilie.

Jungshoved præstegaard har både romantiske rammer til private arrangementer og en høj professionel standard til firmaarrangementer etc.

Vi glæder os til at komme igen!

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, JesperRK123
Frikkeknoerr, Chef  hos Jungshoved Præstegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juni 2019

Kære Jesper,

Mange tak for din flotte, flotte anmeldelse af Jungshoved Præstegaard.

Dejligt at høre, at du finder vores sted og rammer passende til flere formål, det er vi glade for at læse.