“En skjult perle i Præstø”
Anmeldelse af Det Gamle Toldhuus

Det Gamle Toldhuus
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Vi kørte ad motorvejen og besluttede os for et godt måltid mad. Vi kørte gennem Bårse og ned til havnen hvor vi så denne dejlige restaurent. Der var næsten igen gæster så vi var selvfølgelig lidt mistænkelige over kvaliteten, og vi troede det var en joke da vi fik at vide at vi kunne få det sidste bord. Vores mistanke kom til skam. Vi fik en dejlig 3 retters menu som var på fuld højde med nogle af de bedste besøg vi har været på, og vi måtte sande at da vi forlod restaurenten var den fuld. Det var virkelig det sidste bord vi fik! Servicen var iøvrigt også hel i top. 5 velfortjente stjerner.

Tak, DanishFeedback

Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var idag ude og spise aftensmad hvor vi fik en 3 retters menu, det var vildt lækkert, der var kræset om maden og det var lækkert og indbydende. Vejret var fantastisk og udenfor var der levende musik. Betjeningen var helt i top. Kommer helt sikkert igen .

Dato for besøg: juni 2021
Tak, FarAway53959149598
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Mest sublime service!
Som lystsejler indeblæst i Præstø, måtte vi desværre erfare at det var for sent at reservere bord. Da vi senere ringede for at høre til muligheden for take away, fik vi i stedet tilbudt servering direkte på båden . Så veloplagte tjenere kom først id ad broen med fantastiske rib-eye steaks og bagefter dessert med enorme stykker chokoladekage.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Helen S
Anmeldt 29. juli 2021

En dejlig restaurant med fin udsigt over havnen i Præstø. Vi bestilte månedens 3 retters menu til både voksne og børn, som børnene fik til halv pris. Restauranten var fuld, og flere kiggede forgæves ind, så vi var glade for at vi havde reserveret bord på forhånd. Forretterne kom alligevel hurtigt, og hovedretten og desserten lige så hurtigt efterfølgende som vi ønskede. Alle retter var delikate og veltilberedte. Tjeneren var både venlig og dygtig, så det var en fornøjelse, og der var ikke en finger at sætte på betjeningen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, ThueKrogAndersen
Anmeldt 19. juli 2021

Lækker sommeraften der kunne nydes i skønne omgivelser i det gamle Toldhuuss. Fik anvist vores bord af frisk ung mand, der generelt løftede oplevelse det bedste han kunne. Fik husets 3-retters menu. Lækker forret med laks som bestemt var aftenens højdepunkt madmæssigt. Hovedret med iberico filet var intetsigende, hvor garniture dog skal siges var fint tilberedt. Melonsuppe var ok. Vine var bestemt ok, men dessertvinen passede bestemt ikke til maden.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, EinarK2010

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Toldhuus, kiggede også på

Præstø, Vordingborg Kommune

Har du været i Det Gamle Toldhuus? Fortæl om dine oplevelser!