Åben i dag: 10.00 - 15.00
Wauw

Midt i idylliske omgivelser af Oremandsgaard bygninger og marker ligger, i en ombygget hestestald... læs mere

Anmeldt d. 8. august 2021
Peter-R-St
Sakskøbing, Danmark
fra mobile enheder
Oremandsgaard

Meget flot destilleri, midt i naturen på et stor gods. Selve “fabrikken” er fantastisk, med et stor... læs mere

Anmeldt d. 8. august 2021
552henningl
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Meget spændende destelleri dygtige medarbejdere har mange forskellige arrangementer de er dygtige til hele tiden at komme med nye tiltag altid spændende at besøge Radius

Dato for oplevelse: maj 2021
Tak, M6081RHmariannel
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Helt fantastisk destilleri, med en masse gin til hver en smag. Kan virkelig anbefale, at tage et smut forbi!

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, Johanne1312
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk service fra passionerede mennesker. Og en fabelagtig gin! Og de holder også Bondemarked, hvor de samler gode folk, der sælger lækre ting!

Tak, CamillaOona
Anmeldt d. 3. august 2021

Vidunderligt sted at besøge, vi har været til musikarrangementer og Bondemarked, hver gang følt os utroligt godt modtaget og underholdt. Det er meget dedikerede ansatte der begejstret og vidende fortæller om fremstillingen af den gode gin og whisky.

Tak, 717hellen
Anmeldt d. 3. august 2021

Har være der flere gang til forskellige arrangementer og det har være en god oplevelse hver gang. Meget dedikeret personale og masser af smagsprøver :-)

Tak, mogensn327