“Dejligt på alle måder”
Anmeldelse af Muldiverset

Muldiverset
Beskrivelse: Muldiverset er en fuldt økologisk og biodynamisk gårdbutik, take-away, restaurant, folkekøkken, producent af økologiske specialiteter, vintagebutik og et sted hvor vi skaber forbindelser og fællesskab mellem mennesker gennem måltidet. Vi repræsenterer bæredygtig fødevareproduktion, produkter fra lokale avlere, cirkulær tænkning, tillid, sensorisk gastronomi og forbundethed til naturen samt arbejder for et sundere og mere bæredygtigt fødevaresystem gennem måltider af høj kvalitet i smag og råvarer. Torsdag og fredag middag og frokost på alle åbningsdage. Langborde og en åben, social atmosfære. Vi serverer den bedste kaffe på Sydsjælland og har altid interessente kager, incl. vores klassiske lagkage. Altid vegetariske eller veganske alternativer.
Anmeldt 12. august 2021

Virkelig lækker og velsmagende mad. Lækker øl fik vi til. Mega søde mennesker. Bare så dejligt et sted.

Tak, lenea21

Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi fandt Muldiverset første gang i september 2020 og siden været der igen, for det er simpelthen et helt unikt sted. Dejlig ‘gårdbutik’ og virkelig lækker kvalitetsmad i afslappede hyggelige landlige omgivelser. Helt klart et sted vi kommer tilbage til igen - mange gange!

Tak, FamilienK
Anmeldt 2. juli 2021

Vi har besøgt stedet to gange, og trods masser af gæster er vi begge gange blevet modtaget nærmest som venner af huset. Maden er fantastisk (verdens bedste kartoffelmad), betjeningen er venlig og smilende og nærværende, og det føles som ren luksus. Selve restauranten er smagfuldt indrettet med personlige touches overalt, og haven er et rent paradis med mange små kroge med charmerende borde og stole af forskellig kaliber, så man føler, man sidder ret privat og samtidig kan se ud over det meste af haven.
Vi har allerede booket næste besøg!

Dato for besøg: juni 2021
Tak, G2207RDmarys
Anmeldt 5. juni 2021 fra mobile enheder

Dejlig veltillavet mad til en fornuftig pris. Charmerende og hyggeligt sted intégreret med separat gårdbutik.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, TommyS2013
Anmeldt 31. maj 2021 fra mobile enheder

Her går man op i bæredygtighed og gode råvarer. Det var lækkert og enkelt. Vi endte med at spise der to aftener i træk. Klar anbefaling.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 661andersl

Rejsende, der kiggede på Muldiverset, kiggede også på

Præstø, Vordingborg Kommune

Har du været i Muldiverset? Fortæl om dine oplevelser!