Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline241 US$
eDreams239 US$
Vio.com240 US$
Agoda.com240 US$
Etrip240 US$
Tripadvisor239 US$
Anmeldt d. 11. august 2020 fra mobile enheder

Fantastis sted med god og venlig betjening.
Frokosten var super lækker og så var der den skønne udsigt over fjorden og dén smukke natur, var ikke klar over at der stadig findes sådanne perler,dejligt at sidde På terrassen og nyde maden og udsigten.kommer snart igen

Dato for ophold: august 2020
Tak, dorther323
Anmeldt d. 2. august 2020

Morgenmaden serveres ved bordet og er dermed ikke buffet. Lækkert hjemmebagt brød. Økologiske råvarer. Æg, 2 slags os, 2 slags pålæg, hjemmelavet marmelade.
Vi overnattede i en suite. To voksne og to børn. De havde lavet en opredning i det ene værelse. Det var meget trængt. Værelset var rent og pænt, men inventar er meget gammelt - som jeg læste så var det helt bevist, men for os var det nok lige "gammelt nok". Vi havde en lille altan fra vores værelse.
Personalet på hotellet var meget venlige og imødekommende.
Vi spiste i resturanten en enkel aften. Havde valgt deres "sommergrill", som blev serveret uden for på terrassen eller inden for i jagtstuen. Vi fik serveret burger med hjemmelavede fritter. Rigtig godt - men obs på der ikke er nogen valgmulighed.
Hotellet ligger skønt med dejlig haveanlæg omkring og vand/strand lige ved hotellet.

Værelsestip: Den suite vi boede i var lille/trængt.
Tak, 512menoka
Anmeldt d. 30. juli 2020

Vi havde glædet os til besøget, specielt maden. Vi fik et meget lille værelse og da vi ankom kl 16 spurte vi om det var muligt at få kaffe og kage i haven. Kaffe kunne vi få, men de havde ikke mere kage!! Vi fik spisetid i restauranten kl.19.45 og et bord ved "svingdøren" hvor de kom forbi hele tiden med maden til alle gæster. Da både bordet fremfor os og længere mod vendstre var ledigt, undrede det os at vi absolut skulle have det dårligste bord.De borde blev heller ikke besat i løbet af aftenen. Menuen var velsmagende og grøn, men vi fik ikke meget mad. Bare 6 skagensrejer og et stykke kylling, der var så massivt og kedeligt, at det var aftenens dårligste servering. Vi har aldrig før prøvet at spise en menu og så gå sultne i seng. Vinmenuen var som altid, når man vælger vinmenuen, kedelig. Optimistisk troede vi at man her med Michelin stjerne kunne gøre det bedre. Vi skulle som vi normalt gør, have bestilt et par gode flasker efter eget valg.
Morgenmaden var meget afmålt og ikke specielt interessant og serveret af surt personale. Tja, vi kommer i hvertfald ikke igen - der findes masser af andre muligheder.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Susave
Anmeldt d. 19. juli 2020

Når man betaler næsten 10.000 kr., 2 personer én overnatning med Essensophold, så skal tingene være i orden, og det er de bestemt IKKE!

Tårnværelset, nummer 1, som er en ”suite” manglede både Nespressomaskine og kolde drikkevare, det kan man godt forvente. Der stod 2 små Møn-vand på værelset, som var 23 grader. Et lille køleskab på værelset og problemet var løst, også hvis man ikke ved hvornår gæsterne vil ankomme! Det manglede håndsæbe, og shampoo var der ikke nok af. Badeværelset var meget lille, og trykket på det varme vand var så lavt, at man kun kunne få et lunkent brusebad. Når det er en suite til 2500 kr., forventer jeg meget mere!

Essens, Sommer ’20, menuen hvor man vel med rette kan forvente at kunne læne sig tilbage og blot nyde, men nej, desværre var servicen alt for ringe og jeg måtte flere gange bede om at få efterskænket. Og dette på trods af, at der ved velkomsten blev serveret et halvt glas (hvorfor ikke et helt) champagne, jeg spurgte om de efterskænkede, hvilket jeg fik fortalt, at det gjorde de da. Men den selv samme tjener efterskænkede ikke mit halve glas champagne. Det var ikke enestående, da det var samme praksis i hele restauranten, at folk skulle spare på drikkevarerne. Jeg forstår det simpelthen ikke, sørg nu for der er vin i glassene. Specielt når 1 lille glas vin skal holde til 3 retter, i et af tilfældene. Når jeg betaler 1500 kr. for en drikkemenu, så skal jeg ikke føle der mangler noget. Men igen blev jeg skuffet, der blev serveret hvidvin hele aften, på nær én enkelt rød. Det er simpelthen for fedtet. Det var et par rigtig gode vine, men generelt var det en flad fornemmelse. Jeg kender nogle af vinene, og når der er en faktor 5, på vinfortjenesten, er der plads til et par gode rødvine. Jeg drøftede det med vinindkøberen/overtjeneren men der var ikke den store forståelse. Til gængæld spurgte han om jeg ønskede en kop kaffe og grappa, Ja tak, men måtte sande at det kom på regningen, 220 kr. Det var åbenbart ikke en del drikkemenuen, og dette på trods af min tydelige utilfredshed over aftens forløb. Det er simpelthen for småligt!

Maden var fantastisk, 98% grønt, hvilket vil sige at det eneste kød der blev serveret var, 1 kammusling, 49 gram pighvar samt 49 gram havtaske. Det smagte godt, rigtig godt, men jeg kunne dårlig nå at smage fisken, hvilket er super ærgerligt. Og igen, utroligt fedtet! Jeg kunne have ønsket et den lidt monotone menu blev boostet med en god kødret, ikke svin, suppleret med en fin bourgogne. Osten, knækbrød og syltetøj til 5 oste, det kan gøres mere interessant! Jeg fik henledt mine tanker til Dragsholm slot, hvor de både servere lam og store dejlige rødvine, og endog til en billigere pris, men det er åbenbare for stor en omkostning for Frederiksminde.

Morgenmaden er dejlig, potionsanrettet, men personalet er meget fastlåste, så da en kunde ønskede en cappuccino var svaret, at det kunne man ikke få, te og almindelig kaffe var hvad der blev serveret. Den dejlig vaffel blev serveret med ”trøffelcreme” hvilket jeg ikke kunne smage, og det viste sig da også at det var toffee/karamel. Da jeg ikke havde mere mad, blev jeg spurgt om jeg ønskede noget mere, det glædede mig, for jeg vil da gerne smage et 3. stykke ost, men det kunne jeg ikke få. Der var kun 2 forskellige at vælge imellem. Det kan man jo undre sig over, da jeg jo aftenen forinden havde set 5 forskellige oste fra Arla Unika. Med den profitfokuserede vinindkøber/overtjener in mente, kan det undre mig at man ikke tilbyder kunderne en morgenbitter!

Da jeg skulle betale nævnte jeg ovenfor, og forslog desuden at man med fordel kunne oplyse hvilken vine som serveres til menuen. Specielt da de allerede står på den udleveret oversigt, over aftens menu, som udleveres efter maden. Jeg følte dog at det var tale for døve øren!

Jeg er skuffet og ærgerlig! Vi havde prioriteret en stor oplevelse, og måtte erkende at det slet ikke levede op til vores forventninger. Det gør specielt ondt når det er surt opsparede penge!

Min anbefaling til andre; Drop overnatningen. Vælg den store menu, men fravælg vinmenuen.

Værelsestip: Drop overnatningen. Vælg den store menu, men fravælg vinmenuen.
3  Tak, mortend908
Anmeldt d. 11. juli 2020

Det var mit tredje besøg på Frederiksminde. Jeg havde taget en veninde med, som skulle opleve den fantastiske mad for første gang.
Vi valgte hver to x smørrebrød. Blandt andet Rødspættefilet og bbq gris. Smagte udmærket, men der kunne godt have været mere smag. Jeg har tidligere fået smørrebrød her, som slog benene væk under mig.

Da vi ankom blev vi spurgt, om vi foretrækker vand med eller uden brus. Vi vælger med brus og får stillet en karaffel ind, vel omkring 700 ml. Vi tømmer flasken og får stillet en til på bordet, uden vi har bedt om det. God service, tænker vi.

Da vi får regningen ser vi, at vi skal betale 100 kr for de to karafler med vand. Vi er dybt rystede. Jeg ved ikke, om det er normalt, når man bliver Michelinrestaurant, at man ikke oplyser priser på vand - jeg havde nok nærmere forestillet mig, at vand var gratis!

Jeg ville have skrevet en virkelig god anmeldelse, men 100 kr for vand med brus ødelagde vores helhedsoplevelse. Hvem end der har besluttet at tage den slags priser for simpelt vand med brus, burde skamme sig. Jeg har desværre ikke lyst til at besøge Frederiksminde igen pga ovenstående. Surt for alle parter, men I bør vide, at forventninger er ALT. Dvs hvis man forventer, at vand er gratis eller nogenlunde til at betale, så bliver gæster møghamrende vrede over at skulle betale sindssyge overpriser uden overhovedet at være blevet oplyst om prisen på dette vand, som må være fra en helt særlig kilde af guld. Vi blev ikke præsenteret for oversigt over drikkevarer, så de er jo snu nok.

Tak, Sofie C