Vi havde et Koralbryllup, som skulle fejres og havde besluttet at det var på Frederiksminde, det skulle fejres. Vi har ikke været her før, så vi var spændte.
Lad det være sagt med det samme; dette var en oplevelse helt udover det sædvanlige og noget, som vi vil huske og mindes i mange år fremover.

Man ankommer for enden af en blind vej lige ned til fjorden og med en fremragende beliggenhed og udsigt.
Man mærker fra starten, at dette er noget særligt. Der er et rend af tjenere og kokke, men det hele foregår ubemærket, meget professionelt, men alligevel helt nede på gulvet. Her er intet snobberi, trods det, at man mange andre steder stadig tror, at man er mere end kunden. Her er kunden i centrum, og det kan vi lide.

Vi valgte den store menu på ca. 20 retter. Jeg skal ikke gennemgå alle her, se billederne, men det var en oplevelse, hvor alle sanser konstant blev udsat for et bombardement. Hele menuen var grøn og fisk, intet kød, og det var faktisk i orden og rart til en forandring.
Jeg tilvalgte en ostetallerken og til kaffe/the fik vi petit furs, som ikke var så petit. Meget lækkert.
Det er ikke billigt det her, men man får valuta for alle sine skillinger.
Vi kommer bestemt her en anden gang.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 772jesperb
Anmeldt d. 26. januar 2020

Havde en super oplevelse i form af overnatning med Essens menu samt vinmenu. Super mad med udsøgt betjening, hvor der engageret fra personalet blev fortalt om retterne og de tilhørende vine. Menuen bestod af ca. 25 småretter som tilsammen gjorde en mæt på en super måde. Udsigten fra restauranten er super - selv i januar.
Kaffe/kage ved ankomst samt morgenmad havde også en meget høj standard. Alt i alt en super oplevelse, der varmt kan anbefales.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, LarsK859
Anmeldt d. 28. oktober 2019

Vi fejrede 80-års fødselsdag, i disse meget fornemme rammer. Vi havde salen til rådighed. Både ophold med morgenmad samt efterårsbuffeten var en utrolig god oplevelse, både for fødselaren og for alle gæsterne. Vi har fået så mange tilbagemeldinger om, hvor fantastisk maden smagte, og hvor flot den var præsenteret.
Det kan varmt anbefales at kontakte Frederiksminde, hvis der er noget, der skal fejres.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, h0ha
Anmeldt d. 2. august 2019

Utrolig dejlig restaurant, høj service, god mad, flot udsigt

Hotellet er no go for folk der minimum gangbesværede- nærmest håbløst
Meget lille værelse hvor man nærmest skulle bakke ind, men udsigten var fin. Når man fik drejet sig rundt

Værelsestip: Kan ikke anbefale pga mange høje og vanskelige trapper for ældre mennesker og gang besværede
Dato for ophold: august 2019
Tak, John S
Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Sammen med vores familie havde vi et eventyrligt ophold på Frederiksminde. Vi fik en hel fantastisk middag med skønne og smagfulde naturvine. Fra vores værelse havde vi en vidunderlig udsigt over Præstø Fjord. Dertil kommer en sublim service.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Lotte K