Anmeldt d. 28. oktober 2019

Vi fejrede 80-års fødselsdag, i disse meget fornemme rammer. Vi havde salen til rådighed. Både ophold med morgenmad samt efterårsbuffeten var en utrolig god oplevelse, både for fødselaren og for alle gæsterne. Vi har fået så mange tilbagemeldinger om, hvor fantastisk maden smagte, og hvor flot den var præsenteret.
Det kan varmt anbefales at kontakte Frederiksminde, hvis der er noget, der skal fejres.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, h0ha
Anmeldt d. 2. august 2019

Utrolig dejlig restaurant, høj service, god mad, flot udsigt

Hotellet er no go for folk der minimum gangbesværede- nærmest håbløst
Meget lille værelse hvor man nærmest skulle bakke ind, men udsigten var fin. Når man fik drejet sig rundt

Værelsestip: Kan ikke anbefale pga mange høje og vanskelige trapper for ældre mennesker og gang besværede
Dato for ophold: august 2019
Tak, John S
Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Sammen med vores familie havde vi et eventyrligt ophold på Frederiksminde. Vi fik en hel fantastisk middag med skønne og smagfulde naturvine. Fra vores værelse havde vi en vidunderlig udsigt over Præstø Fjord. Dertil kommer en sublim service.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Lotte K
Anmeldt d. 4. juli 2019

Jeg har i dag spist en fantastisk 3 retters vegetar frokost på Hotel Frederiksminde. Min veninde og jeg sad i havestuen med udsigt over Præstø Fjord.
Alt var perfekt ned til mindste detalje. Fantastisk mad, fantastisk service og fantastiske omgivelser.
Vi glæder os meget til at besøge Hotel Frederiksminde igen.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, B8018ZIchristinal
Anmeldt d. 3. juli 2019

Stedet ligger ualmindelig smukt lige ud til Præstø Fjord. Værelserne er smukke og velindrettede. Restauranten har en Michelinstjerne og laver dejlig, dejlig mad. Personalet er nærværende.
Hele opholdet gav så megen afslapning og ro at vi har besluttet, at næste år skal vi have en overnatning mere.

Værelsestip: Bed om et værelse med udsigt til fjorden. Husk badetøj til morgenbadningen.
Dato for ophold: juni 2019
Tak, Vilhjalmsson54