TripAdvisor
Søg

“Hyggelig Cafe og butik”
Anmeldelse af TallerkenGalleriet

TallerkenGalleriet
Beskrivelse: TallerkenGalleriets lille cafe no 517 serverer friskkværnet kaffe, the og kolde drikkevarer i form af øl, vin og most. Vi har altid lidt sødt til ganen. Om sommeren serverer vi Is-kaffe med vaniljeis og Is fra Hansens is.
Anmeldt 4. september 2019 fra mobile enheder

Meget hyggelig Cate og butik beliggende i gåafstand fra Faldsled Kro og Faldsled Havn - super betjening.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Henrik P

Anmeldt 7. august 2016 fra mobile enheder

Tallerkengalleriet er en super hyggelig lille butik, fyldt med smuk brugskunst og lækkerier. Beliggenheden er fantastisk. Lige ved siden af Faldsled kro og havn og strand. Bestemt et besøg værd.

Tak, mias968
Anmeldt 6. august 2016 fra mobile enheder

Tallerkengalleriet oser af hygge med en masse lækre sager, som man bare må eje noget af; brugskunst, delikatesse- og velværeprodukter. Derudover kan man nyde en virkelig go' kop kaffe eller øl og til børnene er der et lækkert udvalg af 'Hansen-is'. Ikke mindst er betjeningen helt i top! Et must-go sted hvis man er på de kanter:)

1  Tak, Maria K
Anmeldt 4. august 2016 fra mobile enheder

Hyggelig lille cafe med skøn friskkværnet stempelkaffe og is til børnene. Der er også en fin butik med bla delikatesser, velvære produkter og et sødt børnehjørne.

Tak, 238rasmush
Anmeldt 2. april 2016 fra mobile enheder

Super fint udvalg af gode øl. Fedt udvalg af blandet brugskunst, kaffe mv. En perle i Faldsled, som bestemt bør besøges hvis man er i nærheden.

Dato for besøg: november 2015
Tak, atolboell

Rejsende, der kiggede på TallerkenGalleriet, kiggede også på

Har du været i TallerkenGalleriet? Fortæl om dine oplevelser!