“En rigtig dansk kro”

nr. 1 af 1 Restauranter i Ans
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 12. juli 2017

En hyggelig kro, som jeg husker kroer fra min barndom. Halvmørkt, den specielle duft af kromad og store læderindbundne menukort.
Men køkkenet kunne trylle lækkert og rigeligt mad frem på kort tid, virkelig en fornøjelse! Selleritournedos (vegetarret) og den danske nationalret kan stærkt anbefales. Dog ærgerligt, at stegt flæsk med persillesovs kræver min. to kuverter.

Tak, Bente Elisabeth K

Anmeldt 9. juni 2017

Vi var 2 par der besøgte Ans kro en travl aften (5/6). VI blev budt velkomne og fik hurtigt leveret drikkevarer. bestilte alle det samme, Wienerschnitzel (Lidt overpriser 225 Kr) ventede uden begrundelse 1 time på maden. Da maden blev serveret var var der flere overraskelser Agurkesalat, rysteribs samt brun sovs blev serveret til retten (heldigvis ikke på tallerknen. Maden var en wienerschnitzel med en blød panering, overkogte kartofler braset i alt for meget fedtstof, wienerdrengen indeholdt hvad en wienerdreng skal , men peberroden var en smagsløs masse, ikke anbefalelses værdig.

2  Tak, Henrik C
Anmeldt 23. maj 2017

Fantastik kromad. Desuden kan jeg bestille specielle retter, som ikke findes i deres normale menukort.
God betjening.
Ligger tæt på Tange Sø.

1  Tak, JKJ071
Anmeldt 17. april 2017

Vi bestilte Engelsk bøf med bløde løg og surt og sødt. Mens vi ventede på maden blev der serveret et halvt skidenæg. Bøffen blev anrettet på vores tallerken af servitricen og der var en stor skål brandvarme kartofler hertil fik vi ribsgele, rysteribs og agurkesalat (alle dele hjemmelavede). Det var et yderst lækkert måltid og det er bestemt ikke sidste gang vi spiser her.

1  Tak, Alice33G
Anmeldt 10. marts 2017

Var lidt skeptisk overfor dette sted, men blev bestemt positiv overrasket. Det er virkelig god mad. Deres menu er meget traditionel dansk mad, men serveringerne er total i top og anderledes. Her får man lige lidt ekstra end man ellers ville få på en kro.

Tak, Pia S

Rejsende, der kiggede på Ans Kro, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Ans Kro? Fortæl om dine oplevelser!