Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.388)
Filtrer anmeldelser
2.388 resultater
Medlemsvurdering
740
1.045
421
125
57
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
740
1.045
421
125
57
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 2.388 anmeldelser
Anmeldt d. 6. juni 2017

Kedeligt indrettet, ligger godt og centralt for havnen og Bryggen, men igen steder har man udsigt, maden er af meget lav standart og harmonerer ikke med prisen som er i den dyre ende. Hvis det havde været 3 stjernet havde været ok, men af Radison og 2000 kr pr nat må man forvente mere, personale sympatisk og flinke.

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Tak, mikaelk875
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadBluRoyalBergen, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. juni 2017
Google Oversæt

Hei Mikaelk875,

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen din tilbakemelding etter ditt opphold hos oss, det setter vi stor pris på.

Det er veldig synd å lese at du ikke følte hotellet vårt sto til dine forventninger, og at du følte maten var av lav standard.
Jeg hade satt stor pris på om du hadde hatt anledning til å ta kontakt med meg direkte på email anneline.hermansen@radissonblu.com og fortelle litt mer om hva vi kunne gjort annerledes og hvor du spiste (frokost/bar/restaurant) slik at vi får en sjanse til å forbedre oss til ditt neste besøk.
Takk for at du nevner vårt serviceinnstilte personale, vi arbeider hardt for å kunne gi den beste servicen til våre gjester.

Jeg håper vi får anledning til å ønske deg velkommen igjen ved senere besøk til Bergen slik at du kan få en sjanse til å endre ditt inntrykk av vårt hotell.


Beste hilsen,
Anne Line H.
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 23. marts 2017

Hotellet ligger lige midt i Bergen, værelserne er pæne rene, ok størrelser.
Maden fin, ikke billig, men sådan er norge.
Kommer der igen næste gang jeg er i Bergen.
der ligger en p kælder 20 meter fra hotellet.

Værelsestip: 480 for enden af gangen, med vinkel vinduer
  • Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, Kristian B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadBluRoyalBergen, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. marts 2017
Google Oversæt

Hei Kristian,

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss etter ditt opphold, det setter vi stor pris på.

Veldig hyggelig å lese at du hadde et hyggelig opphold hos oss og fant beliggenheten vår på Bryggen flott :-)
Det er også hyggelig å lese at maten falt i god smak.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen her i Bergen.


Beste hilsen,
Anne Line H.
Guest Relations
Radisson Blu Royal Hotel, Bergen

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram for oppdateringer fra hotellet.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. november 2016

Jeg var her én nat. Vi fandt vores hotelrum for enden af en lang og mørk korridor, specielt hyggeligt var det ikke. Rummet var dog ganske fint med moderne møbler, fine lamper, osv.. Konen og jeg blev enige om, at puderne var alt for store - men den slags går måske mere på personlige preferencer.

Rengøringen var ikke helt i top. På badeværelset fandt vi fedtede fingeraftryk. Der var ingen håndsæbe! Der var en lille, næsten tom flaske "shower gel" (men til gengæld en masse "body milk", go figure). Der var strygebræt, men intet strygejern, hvilket jeg ellers godt kunne have brugt. Jeg havde dog ikke lyst til at gå hele den lange vej ned til receptionen for at spørge efter et.

Næste morgen gik vi til morgenmaden (frokostbuffet på norsk), og her var der fuldstændig proppet med mennesker, så der var meget kø, og det var et under, at vi fandt et sted at sidde. Det havde nok været smart at beregne ekstra tid på at indtage sin morgenmad. Maden var helt okay, og vi blev tilbudt kaffe og te. Der var ingen problemer med at checke ind og ud, og personalet var venligt.

  • Overnattede: november 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Lars D
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadBluRoyal, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. november 2016
Google Oversæt

Kjære Lars D,

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på.

Kjekt å høre at dere hadde en fin inn og utsjekk, og synes vårt personale var hyggelig. Vi jobber hver dag med at vår service skal være på topp.

Veldig leit å lese om dere opplevelse med renholdet og påfyll av baderomsartikler.
Dette er beklagelig, det er ikke slik vår standard skal være.

Dersom det er noe vi kan gjøre for dere, eller om dere skal tilbake til Bergen, vennlist ta kontakt med oss på email: sm.bgozh@radissonblu.com slik at vi kan gjøre et bedre inntrykk på deres neste besøk!

Håper å se dere igjen her på Bryggen, og på andre Radisson hoteller.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 31. oktober 2016 fra mobile enheder

Dette hotel ligger på Bryggen og er enormt hyggeligt
Man føler sig rigtig godt tilpas her og værelserne samt udsigt er super
Personalet er Varme og imødekommende
Morgenbuffet er som den skal være
Fitness er ikke det største men ok
Der er sauna hvis man er til det
Men bedst er det ligger centralt
Et rigtig godt sted
Thomas

Overnattede: oktober 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, henriksen2
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadBluRoyal, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. november 2016
Google Oversæt

Hei Henriksen2,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Veldig kjekt å høre at du hadde et hyggelig opphold her hos oss, og synes hotellet vårt ligger godt plassert på Bryggen :-)
Hyggelig at du har kost deg med en god frokost, og fått mulighet til å sjekket ut vår Fitness avdeling.
Tusen takk for at du nevner vårt serviceinnstilte "Yes I Can" personale, vi arbeider hver dag med å gi den beste servicen til våre gjester.


Håper å se deg igjen her på Bryggen, og på andre Radisson hoteller.

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram for oppdateringer og gode tilbud.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. september 2016

Spiste frokost på Radissons restaurant på en var septemberdag i Bergen. I læste rigtigt - der var sol og 27grader den dag i Bergen.
Frokosten var ganske enkelt fremragende. Det kan bestemt anbefales alle.

  • Overnattede: september 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, mogens4560
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadBluRoyal, Kundeansvarlig hos Radisson Blu Royal Hotel Bergen, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. oktober 2016
Google Oversæt

Hei Mogens4560,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på.

Veldig kjekt å høre at du har hatt en god frokost her hos oss, på en flott høstdag her i nydelige Bergen.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss! :-)

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram for oppdateringer og gode tilbud på hotellet.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser