Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (663)
Filtrer anmeldelser
663 resultater
Medlemsvurdering
265
237
101
42
18
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
265
237
101
42
18
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 663 anmeldelser
Anmeldt d. 30. maj 2017 fra mobile enheder

Alt fungerede .....
Arbejdsbesøg - receptionen utrolig hjælpsomme med at printe materiale til møde næste dag.
Rum fungerede fint som kontor - internet fungerede og skriveplads stor nok.
Sjovt med vinduer til receptionsområde.
Gåafstand til Statoil.

Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, flemmingh2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Guestrelations_QHEG, Hotel Manager hos Quality Hotel Edvard Grieg, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. maj 2017
Google Oversæt

Kjære @Flemming H
Så herlig at alt funket som det skal gjøre!

På vegne av Team Grieg - håper vi ser deg snart igjen.

Med vennlig hilsen
Hege - Hotellsjef
hege.lund@choice.no

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. september 2016

Dejligt hotel med en god atmosfære. Vi havde god plads på både badeværelse og rummet i helhed. Personalet er venligt og imødekommende. Nogle ærelser har vinduer ind mod lukket foyer - vi havde heldigvis vindue ud naturen. Hotellet kan varmt anbefales.

  • Overnattede: august 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NordicChoiceHotels.com
Tak, msk0v
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Guestrelations_QHEG, Hotellsjef hos Quality Hotel Edvard Grieg, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. september 2016
Google Oversæt

Hjertelig takk for besøket kjære gjester & takk for anbefalingen!

På vegne av Team Grieg; velkommen tilbake!

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 25. april 2016

Skulle finde et hotel i Bergen hvor hunden kunne komme med da det skulle gå stærkt og da ikke var tid til pasning af denne
Fortryder ikke dette.
Ingen problemer med det vi kunne bare komme og det viste sig at rummet vi fik var af høj klasse og nogen problemer var kun til for at blive løst så tommen op det er fint at kunne tage sin bedste ven med på tur
Morgen maden var okay og gode parkeringsforhold gør at det vil blive brugt igen

  • Overnattede: april 2016, rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, LarsIrma
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Guestrelations_QHEG, Hotellsjef hos Quality Hotel Edvard Grieg, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. maj 2016
Google Oversæt

Tusen takk, kjære gjest, for ditt besøk og tilbakemelding i etterkant.
Vi er glade for å lese at du og din firbente venn hadde et behagelig opphold hos oss! Vi har en egen romfløy for gjester med kjæledyr og en egen fløy for allergikere, så her er det plass til alle.

Hjertelig velkommen tilbake!

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 8. april 2016

Flot og hyggeligt hotel, med meget venligt personale i alle afdelinger. Har boet der i snart 2 år og har nydt mit ophold, blandt mange rare mennesker. Et dejligt morgenbord med alt hvad man kan ønske sig.

  • Overnattede: april 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NordicChoiceHotels.com
Tak, janeriksen45
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Guestrelations_QHEG, Leder  hos Quality Hotel Edvard Grieg, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. april 2016
Google Oversæt

Kjære trofaste gjest
Tusen takk for fine ord om hotellet, vi er utrolig takknemlig for at du velger oss uke etter uke og håper du vil fortsette med det i lang tid fremover.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss underveis om det skulle være noe!

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. august 2015

Quality Hotel Edvard Grieg er et godt hotel at overnatte på. Det ligger godt placeret i forhold til lufthavnen på Flesland og Statoils kontor på Sandslivejen eller Sandslivejen. God service og fin morgenmad.

  • Overnattede: august 2015, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NordicChoiceHotels.com
Tak, 172j_rgenk
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hege_QHEG, Leder  hos Quality Hotel Edvard Grieg, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. september 2015
Google Oversæt

Kjære gjest, så kjekt at du hadde det bra hos oss!
Hjertelig velkommen tilbake.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser