“Helt igennem en fantastisk oplevelse”
Anmeldelse af Mantra

Mantra
nr. 27 af 1.685 Restauranter i Oslo
Køkkener: Indisk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Sentrum
Anmeldt 3. september 2017 fra mobile enheder

Fik stedet anbefalet og det var bestemt et besøg værd.
Fantastisk mad, betjening dygtig og venlig. Stor oplevelse at kunne se ind i det arbejdende åbne køkken. Absolut et besøg værd

Dato for besøg: august 2017
Tak, Britt Brejnholm B

Anmeldt 28. juni 2017

Vi var en tur i Oslo by, vi spiste inde på Mr. India Dronningens gate 19, det var bare en fantastisk oplevelse, ikke mindst deres vin det blev opbevaret på køl i et stort rum, samme temperatur hele døgnet,Alt i alt blev det til et 12 tal med en pil op. ikke nok med det fik vi også opladet vores mobil. Helt sikkert et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Jørgen S
Anmeldt 1. juni 2016 fra mobile enheder

Der var en autentisk indisk stemning på restauranten. Tjeneren var meget behjælpelig og specielt dygtig til at guide os til en passende styrke på maden.
Maden smagte forrygende godt, og der var nok af det. Det giver en del sved på panden.
Hvis man er til stærk mad, så kan Mr India på det kraftigste anbefales.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, Jesper A
Anmeldt 17. februar 2016 fra mobile enheder

Bedste indiske restaurant i Oslo.
Vi kom sent lørdag aften og havde ikke bestilt bord, men de fandt et bord til os alligevel. Lækker mad, som kom hurtigt og betjeningen var søde yderst kompetente.
Vi vil bestemt komme igen

Dato for besøg: februar 2016
Tak, jannieblokj
Anmeldt 13. februar 2016

Besøgte Mr. India i februar 2016 og jeg var meget tilfreds.

Især en forret med laks lagt på en indisk curry var helt fantastisk. Min lammegryde smagte virkeligt godt. God, intens smag med en sauce, som næsten var for tyk til retten. Men virkelig velsmagende og mørt. Fin autentisk indretning med god ventilation, så man ikke lugtede af indisk køkken, når man kom hjem igen. Jeg oplevede kun god service og kvik servering af maden.

Forret, hovedret med tilvalgt naan-hvidløgsbrød samt to colaer kostede mig NOK 501, hvilket nok er rimeligt for lokale nordmænd, men som er mere end dobbelt så meget, som man betaler i Danmark for lignende oplevelse. Men ok - Norge er jo også dyrere end andre steder i verden.

Jeg besøger gerne stedet igen, som tilfældigvis og praktisk nok lå få hundrede meter fra det hotel, jeg overnattede på.

På gensyn.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, fakk

Rejsende, der kiggede på Mantra, kiggede også på

Oslo, Eastern Valleys

Har du været i Mantra? Fortæl om dine oplevelser!