“Denne gang fik jeg Tartar”
Anmeldelse af Brasserie France

Brasserie France
nr. 44 af 1.593 Restauranter i Oslo
Køkkener: Europæisk, Fransk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Sentrum
Anmeldt 29. januar 2020

Igen et fantastisk besøg på Brasserie France.. Østers til forret, Tartar og sluttede af med blåmuslinger.. Riesling til maden og vil gerne slutte af med af fremhæve servicen. Uanset om man kommer 6 mennesker elle bare een, så er det stedet at besøge i Oslo.

Dato for besøg: oktober 2019

Anmeldt 1. juli 2019

De seneste gange har jeg været overvældet af personalet. Men denne gang sad jeg ved siden af en tjener, som besøgte restauranten i sim fritid - Egenlig et god tegn..... Men alle tjenerne havde mere brug for at tale med hende, end brug for at tale med mig om mim dårlige oplevelse med min muslinger... Jeg elsker restauranten - meeeeeeeeen

Dato for besøg: juli 2019
Anmeldt 27. maj 2019 fra mobile enheder

Dejlig stemning, fantastisk service og mad i særklasse. Jeg fik østers, tatar og en dejlig flaske hvidvin - kam varmt anbefales

Dato for besøg: maj 2019
Anmeldt 20. september 2017

Hyggelig restaurant.....Det er som at komme ind i et brasserie i Paris. Super stemning og dejlig mad.

Dato for besøg: september 2017
Tak, BeritK235
Anmeldt 23. august 2016 fra mobile enheder

Super god mad altid venlig og god betjening. Kommer til Oslo 2 gange om året med mit arbejde. Spiser altid her. Gratis wifi.

Dato for besøg: august 2016
Tak, fdomino

Rejsende, der kiggede på Brasserie France, kiggede også på

Oslo, Eastern Valleys

Har du været i Brasserie France? Fortæl om dine oplevelser!