“Bedste kinesiske i Norden”
Anmeldelse af Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
nr. 51 af 1.669 Restauranter i Oslo
Køkkener: Kinesisk
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 25. oktober 2017

Fremragende kinesisk mad - både enkeltretter og menyer. Dette er kinesisk mad på gourmetplanet. Delikat, varieret og smukt anrettet. Det er der mange andre, som har fundet ud af, så det er klogt at bestille bord.

Tak, kirstenbonnenr

Anmeldt 18. oktober 2016

En rigtig hyggelig restaurant, og lækker mad. Vi ankom uden reservation, og måtte vente lidt før vi fik plads, men det fortød vi absolut ikke. Lækker mad, råvarererne var i orden, og tilberedningen var helt på plads.
Vi fik noget dim sum med wagyu kød og derefter kylling kong bao, og det var helt perfekt.
Høflig og sød betjening, og ikke noget med at crowde bordet, eller skynde på os.

1  Tak, Kenneth F
Anmeldt 12. oktober 2016 fra mobile enheder

Hyggelig og snagfuld indretning med god belysning. Maden smagte virkelig dejlig og der var mulighed for at få maden i en mild udgave med stor smag. Absolut et sted jeg vil spise igen, når jeg kommer til Oslo

Tak, Lene L
Anmeldt 28. september 2016 fra mobile enheder

Vi spiste en skøn kinesisk fusionsmiddag på Dinner, lige ved Nationalteatret. Vi bestilte overraskelsesmenuen, og kokken tryllede virkelig i sit køkken med lækre små overraskelser, mangfoldige smage og interessante smagssammensætninger. At maden også var skøn at se på, gjorde det til en dejlig helhedsoplevelse. Eneste minus var, at betjeningen havde lige travlt nok med at hælde (dyr) flaskevand på os, så vi fik langt mere, end vi havde brug for. Men alt i alt en rigtig god oplevelse på Dinner.

Tak, Trolderolle
Anmeldt 22. september 2016 fra mobile enheder

Skøn sted med sød og serviceminded personale. Menu smager himmelsk og hver en bid er en oplevelse.

Jeg kommer igen ❤️

Tak, Bettina E

Rejsende, der kiggede på Dinner Bar & Restaurant, kiggede også på

Oslo, Eastern Valleys

Har du været i Dinner Bar & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!