Åben i dag: 10.00 - 18.00

fra 50,89 $
fra 64,51 $
fra 34,31 $
Anmeldt d. 17. januar 2020 fra mobile enheder

Fram museet er kåret som Oslos bedste museum og jeg synes det til fulde lever op til det
Stedet er både supergodt til familier med mindre børn men også hvis man vil have en god historisk oplevelse

Husk dog at hvis man har baby med eller folk der er gangbesværede så er det svært at opleve hele skibet. En baby skal fx op i bæresele. Kan man leve i det, så går det som en leg

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, AKjove
Anmeldt d. 24. oktober 2019

Et museum med gode informative sektioner.om Fram´s sejlladser. Der er yderlig et skib udstillet og det er GJØA, som jeg sidst så i en ynkelig tilstand på en strand syd for Golden Gate i San Fransisco i 1965. Norge fik den fragtet til Oslo i 1972 og nu er den totalt restaureret og udstillet i sit egen hal. Det er et flot syn af et lille fartøj, som klarede sig igennem NW-passagen. Hele Fram museet er et virkelig godt historisk museum som er et must, at besøge, hvis man er i Oslo.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, KB H
Anmeldt d. 16. oktober 2019 fra mobile enheder

Fram Museum i Oslo beretter om de norske polar ekspeditioner i ca år 1900. Lige så kedeligt som det lyder lige så fantastisk et sted er det. Museets hjemmeside viser bedre end mange ord hvad der venter.
Afsæt ca 3 timer til besøget.
Museet nås med bus 30 fra centrum på ca 20 minutter.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, micand1964
Anmeldt d. 25. september 2019

Museet giver et fantastisk indblik i skibets historie, livet ombord og på indlandsisen. En fantastisk oplevelse hvor man aner de hårde strabadser som besætningen m.m. har stået model til. Museet giver indblik i datidens hårde tider for de opdagelsesrejsende der deltog. Bør besøges.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Lars K
Anmeldt d. 4. august 2019

Gennemført museum med beskrivelse af verdensberømte rejser til polerne. Mennesket har en enorm evne og vilje til at udforske.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, EbbeFrank