“Godt!”

Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 7. september 2017 fra mobile enheder

Hyggelig atmosfære. Venlig og kompetent betjening. Helt fantastiske blå muslinger. Helleflynden var sublim og souffleen lige så.

Tak, Anna C

Anmeldt for 15. december 2016

Oslo som jeg huskede det har ændret sig meget. Dette braserie serverer glimrende mad til norske priser men med en overraskende God service go et god vinmenu. Nasser af liv på en fredag:)

Tak, nikolaj S
Anmeldt for 13. august 2015 fra mobile enheder

Vi valgte menuen, der var skrevet på spejlet, og dertil den hvidvin, tjeneren anbefalede.
Maden kom i et passende tempo og den var fantastisk vellavet og lækkert anrettet. Jeg har aldrig fået så lækker hellefisk.
Betjeningen var opmærksom og restauranten godt besøgt på en onsdag.
Her kunne vi godt komme igen.

Tak, Jan M
Anmeldt for 18. december 2014 fra mobile enheder

God mad, god vin og hyggelig service. Tak for en dejlig aften. Og især tak for at finde os et bord med 30 minutters varsel!

Tak, Lene A
Anmeldt for 18. august 2012

Dejlig restaurant, lidt væk fra de værste turist fælder. Hyggeligt lokale. Fik entrecote. Ekstremt mør og stegt til perfektion. Kunne ikke være bedre. Derefter crepes suzette flamberet ved bordet...

Tak, Ras1492

Rejsende, der kiggede på Le Benjamin Bar & Bistro, kiggede også på

Oslo, Eastern Valleys

Har du været i Le Benjamin Bar & Bistro? Fortæl om dine oplevelser!