Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (839)
Filtrer anmeldelser
839 resultater
Medlemsvurdering
472
206
81
46
34
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
472
206
81
46
34
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 839 anmeldelser
Anmeldt d. 8. september 2019

Dette er et veldig fint hotel, ingen tvivl om dette. Dog synes vi der manglede litt i forhold til at det er 5 stjernet. Frokosten er hotellet er helt greit, men synes bestemt ikke den var 5 stjernet. Grønsaker var skåret op på forhånd, og smagte gammelt og lignede noget en 5 åring har laget. Maten virket masse produceret og ikke så veltilberedt som en kunne forvente. Desuden var servicen til frokosten også dårlig, og ansatte opfordre sig ikke professionel.
Vi spiste på grand cafe en kveld og dette var helt magisk mat. Skulle ønske det hadde været samme oplevelse til frokosten.
En annen ting vi undrede os over, hvorfor har barn ikke adgang til spa poolen på bestemte tidspunkter?- veldig kedelig for oss so reiser med barn.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Nadjoh
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Stina C, Public Relations Manager hos Grand Hotel Oslo By Scandic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. september 2019
Google Oversæt

Kjære Nadjoh

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi din tilbakemelding på oppholdet hos Grand Hotel Oslo.
Vurderingen fra fra våre gjester er veldig viktig for oss, siden det gir oss muligheter til å forbedre oss ytterligere. Vi er glade for at du har hatt en hyggelig opphold, og dine kommentarer rundt frokost og spa har blitt kommunisert videre slik at de kan bli tatt opp til vurdering.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg varmt velkommen tilbake til Grand Hotel Oslo ved en fremtidig anledning!

Med vennlig hilsen
Stina
Grand Hotel Oslo

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. juni 2019

Den 17. maj er der aktivitet i Norge og naturligvis også på Grand Hotel. Det gik ikke ud over venlighed og omhu på hotellet. Maden var fin på fortov, i vinkælderen som i Palmehaven. Sommelieren i kælderen var ovenud venlig og vidende. Værelset var beregnet til handicappede og en kørestol stod klar i receptionen ved ankomst, som ønsket. Alt var rent og pænt og afslappet.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, mps487
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Stina C, Public Relations Manager hos Grand Hotel Oslo By Scandic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2019
Google Oversæt

Kjære gjest

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oppholdet ditt på Grand Hotel Oslo. Vi er veldig glade for å se at du har hatt det bra her hos oss!
Positive tilbakemeldinger er veldig motiverende og jeg kan forsikre deg om at dette vil bli kommunisert til teamet her på Grand Hotel Oslo.
Ønsker deg en riktig fin dag.

Med vennlig hilsen
Stina
Grand Hotel Oslo

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 22. februar 2018

Opholdet startede katastrofalt, da jeg var dårlig og skulle have en times afslapning på værelset inden forretningsmøde. Jeg ankommer til et værelse med 40 graders varme - aldrig prøvet noget ligende. Der blev skiftet værelse, og dejlig seng med ingen udsigt! Morgenmaden er lækker i cafeen - men servicen meget varieret. Den australske bartender i lobby bar verdensklasse, mens normanden i sky baren en arrogant katastrofe med service og dette på et 5* hotel.

Værelsestip: Bestil et af de større værelser
Dato for ophold: februar 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Bangsgaard_London
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
omtk, Social Media Coordinator hos Grand Hotel Oslo By Scandic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2018
Google Oversæt

Hei, mhb2017.

Tusen takk for tilbakemelding.

Din tilbakemelding er essentiell for vår forbedring.

Vi tar med oss dine kommentarer til videre arbeid.

Mvh.

Ole K

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. september 2017

Rigtigt dejligt hotel i centrum af Oslo. Hører absolut ikke til de billige, men hvad gør det i Oslo. Rigtig god lobby bar og så endda med dansk bartender der virkeligt ved hvad han gør. Skøn mad i restaurationen og yderst venlig betjening. Rigtig gode conference faciliteter og en bar på toppen med udsigt over byen.

Dato for ophold: september 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, LarsWP
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
omtk, Social Media Coordinator hos Grand Hotel Oslo By Scandic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. september 2017
Google Oversæt

Dear LarsWP,

Thank you for choosing Grand Hotel and for sharing your feedback.

This will allow us to continue to enhance the experience at our property.
Please let us know if there are opportunities to make your stay even better in the future.

Best regards,
Ole K
Social Media Coordinator.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 8. maj 2017 fra mobile enheder

Hvis du vil på et hotel langt fra central station og være sikker på at stå i kø i lobby i 20 minutter mens du venter på at få dit værelse så book her.
Værelset er mørkt og udsigten forfærdelig. Men værelset er booket gennem expedia - måske derfor dårlig service? Jeg spørger dem.

Anbefaling:
Find et hotel der ligger bedre med moderne og lyse værelser.

Dato for ophold: maj 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LB-DK
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Espen H, Social Media Coordinator. hos Grand Hotel Oslo By Scandic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. maj 2017
Google Oversæt

Kjære Gjest,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold på Grand Hotel. På vegne av hotellet ønsker jeg å beklage på det sterkeste for at du fikk en mindre opplevelse. Dine tilbakemeldinger er tatt videre og vil bli fulgt opp.

Oslo Sentralstasjon (Oslo S) ligger en 10 minutter gange fra hotellet. Vi liker å anbefale våre gjester og besøkende at de går av på Nationaltheatret som er kun ett stopp etter Oslo S. Derfra er det kun 3-5 minutter gange. Enten om du befinner deg på Oslo S eller på Nationaltheatret er du midt i Sentrum.

Jeg kan også forsikre deg om at uavhengig hvor du booker fra, ønsker vi at alle våre gjester skal føle seg "Grand"!

Igjen ønsker jeg å beklage for opplevelsen, og det er utrolig leit at det er dette inntrykket du sitter igjen med. Håper likevel vi får muligheten til å vise oss fra en bedre side i fremtiden ved å ønske deg velkommen igjen på Grand Hotel.

Med vennlig hilsen,

Espen H
Social Media Coordinator.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser