Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:

‚ÄúWauw... ūüėú‚ÄĚ
Anmeldelse af Illegal Burger

Illegal Burger
K√łkkener: Amerikansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Anmeldt 2. august 2020

Vi fik en 'Hot Mama' og en 'The U.F.O' Burger, samt hjemmelavede kartoffelbåde med Aioli (og flagesalt) .
Det var virkelig fantastisk, l√¶kre m√łre b√łffer stegt p√• den rigtige m√•de og helt fantastiske dressinger...
Kan kun anbefales..!

Dato for bes√łg: august 2020
Tak, 196jesperh

Anmeldt 3. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik vores mad rigtigt hurtigt, og den var rigtig fin. Ekspedienten var venlig og serviceminded. Pænt og rent.

Dato for bes√łg: august 2018
Tak, The_Neergaard
Anmeldt 14. februar 2018 fra mobile enheder

Min s√łn og jeg spiste burgere til aftensmad - sk√łnt, hurtigt og uformelt... Kan varmt anbefales til det hurtige m√•ltid...

Dato for bes√łg: februar 2018
Tak, madsh659
Anmeldt 30. juli 2015 fra mobile enheder

Rigtig √łv:(
Vi har fået anbefalet dette sted af nogen venner fra Oslo, men har nu fundet et andet sted der er helt fantastisk. Så held i uheld!
Men dårlig stil at de ikke har opdateret trip især i sommerperioden!

Dato for bes√łg: juli 2015
Tak, Kats86
Anmeldt 9. januar 2013

Enkel restaurant, men glimrende burgere flott stekt og med nydelig tilbeh√łr.

Av de bedre burgerstedene i byen.

Dato for bes√łg: november 2012
Tak, arild1976

Rejsende, der kiggede på Illegal Burger, kiggede også på

Har du været i Illegal Burger? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilf√łj billeder

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? G√łr krav p√• din registrering gratis, s√• du kan svare p√• anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

G√łr krav p√• din registrering