“Stadig super restaurant...”

Køkkener: Europæisk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 23. oktober 2017

Vi var på vores "farlige" andet besøg på Hos Thea...farligt fordi det ville være umuligt at leve op til fortryllelsen fra vores første besøg. Men det var stadig SUPER - selvom vi savnede både vores tjener Maja og selvom ejeren heller ikke var på arbejde.
Maden er laver med perfektion og kreativitet - Hos Thea er vores favorit spisested i Oslo og de kunne stadig overraske med nye vinkler og påfund.

Eneste negative element var faktisk (nogle af gæsterne) - selve restaurationslokalet er ikke ret stort. Og vi havde "fornøjelsen" af nogle larmende amerikanere på den ene side og på den anden, nogle yngre japanske kvinder, der tilsyneladende gik mere op i at fotografere maden og hinanden, end at spise den (flere retter gik nærmest urørte retur til køkkenet)...men det er sikkert en del af forbandelsen ved at ligge i top på Tripadvisor :-)

Tak, Keld2830

Anmeldt 26. januar 2016 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant.
Bedste service!! helt igennem det dejligst sted at komme på restaurant. Håber vi snart kan komme tilbage!!
Vil anbefale dette til alle :)

Tak, MetteB667
Anmeldt 8. november 2015

Havde været på TtripAdvisor og læst de gode anmeldelser på restauranten og derfor havde jeg bestilt bord til 4 personer.
Vi var 3 der bestilte Chef menuen med dertil vin menu. Den sidste gik a la carte. Det hele var bare i orden med friske tjenere og super lækkert mad. Kommer gerne der næste gang jeg skal til Oslo

Tak, MortenPeterDenmark
Anmeldt 16. marts 2015

Jeg er på forretningsrejse og ankom klokken 21 til hotellet, maden var slut for den aften, men nede på hjørnet havde jeg set en hyggelig restaurant, at den er på 1. pladsen i hele Oslo anede jeg ikke før nu, men alt var helt utrolig fantastisk skønt. Pigvarfilet som man sjældent får det serveret, herligt. Dejlig hjemmebaht brød med olier og oliven terpade, en lille mellemret som smagte så fuglene sang - på huset, og det samme med hjemmelavede is dessert, jamen jamen jamen, det var der mange som kunne lære af. Må jeg have lov at give mine aller bedste anbefalinger.

3  Tak, Randers8940
Anmeldt 2. februar 2014

Utrolig hyggelig og god service og atmosfære. Nydelig mat og vin! Fantastisk opplevelse!
Anbefales!!

• Stemning
Tak, Matthew E

Rejsende, der kiggede på hos Thea, kiggede også på

Oslo, Eastern Valleys

Har du været i hos Thea? Fortæl om dine oplevelser!