Åben i dag: 10.00 - 16.00
Spektakulær udenpå, men skuffer indeni

Anmeldt d. 5. marts 2020

Stenløse, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 3.034 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Tromsø
fra 131,93 $
fra 187,61 $
fra 226,34 $
fra 229,37 $
Anmeldt d. 5. marts 2020 fra mobile enheder

Ikonisk bygning på havnefronten i Tromsø lavet som væltede isblokke, men en tam forestilling indenfor og for dyrt ift. udbyttet. Vi så en fremragende film om nordlyset over Tromsø og herefter fodring og leg med museets 4 sæler, men herudover var der ikke meget at byde på. Var alt igennem på 45 min og gav os endda god tid.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, KimJ75
Anmeldt d. 25. marts 2018 fra mobile enheder

Ligger i den fjernest ende af Hovedgaden. Bygningen er spektakulær og ligger lige ned til vandet. Umiddelbart er det ikke så stort og handler om havmiljø og forurening, men de har bassin med sæler og forskellige havdyr, mange som man også kan røre. Der er en legeplads, men noget er lukket pga nedslidning.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, lenetorp_
Anmeldt d. 6. november 2017

Lokale fisk . Bl.a. Kongekrabber. Filmfremvisning af lokal natur med lokale dyr og fulge. Fodring af sælerne var en stor oplevelse .

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, fetter68
Anmeldt d. 13. marts 2017

En god oplevelse
Der vises film om bla om nordlyset - meget interessant.
Flot bassin med sæler - skal ses både oppe og nede
Interesant sted

Dato for oplevelse: februar 2017
Tak, FamilienGr
Anmeldt d. 20. februar 2017

Hvis man har børn kunne det være et besøg vær her kan man se en meget spændende film og se sælerne blive fodret - husk og tjek hvornår det sker.

Dato for oplevelse: februar 2017
5  Tak, 992erikn