Dette hotel er under al kritik. Ved en fejl havde jeg booket to gange på hotellet. Den ene reservation var med en pris og den anden reservation var til en anden og højere pris. Jeg skrev en mail til hotellet og bad dem aflyse den dyrere overnatning. De kvitterede med et svar, at de havde aflyst den billige! Da jeg kom til hotellet gjorde jeg opmærksom på problemet, og han kiggede i systemet, og han sagde, at alt var ok. Det var den billige, der var tilbage.
Og jeg må sige, at det var den billige rent kvalitetsmæssigt, men det endte alligevel med at være den dyre jeg betalte for til sidst. Jeg gjorde selvfølgelig opmærksom på, at jeg specifikt havde sagt, at de skulle aflyse den dyre, og jeg sagde også, at den receptionist, jeg havde talt med ved ankomst, havde sagt, at alt var ok.
Det var manageren, som jeg talte med, helt ligeglad med. Virkelig ringe service.
Hele oplevelsen blev endnu værre af, at min kollega, som betalte meget mindre end mig, havde et værelse, som var mindst 4 gange (og det er ikke en overdrivelse) og en noget bedre udsigt.
Jeg kan garantere, at det er sidste gang, at jeg bor på Scandic Grand i Tromsø.
Jeg vil dog sige, at det var ikke det hele, der var forfærdeligt, da morgenmaden var virkelig god.