“Ikke for solo rejsende”

Køkkener: Østrigsk, Spisested, Gastropub
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Old University Quarter

Jeg kom d. 31.5 kl. ca. 16 og bestilte en fadøl på 0,5 l. Fik at vide, at jeg skulle drikke den på 30-40 min.
Dagen efter kom jeg igen for at nyde en fadøl kl. ca. 16:30 og da fik jeg at vide, at jeg skulle sidde indendørs længst væk fra det åbne parti ud til gaden og de andre gæster. Følte mig ikke velkommen og mistænker, at det var fordi, jeg var alene og optog plads. Meget ubehagelig oplevelse, som jeg kun tidligere har oplevet i Nice:-(,

Dato for besøg: juni 2022
Tak, evawael

Anmeldt 28. august 2018 fra mobile enheder

Det lød som et godt sted hvor vi skulle spise en tidlig middag. Tjeneren ved anklmst var optaget af sin skærm i flere minutter før vi fik en god dag og måtte spørge om plads. Vi blev vist op til 1. Sal og fik plads ved vinduet. Ved et tætsiddende bord ved siden af os blev ligeledes fyldt efter os, selvom næste hele restauranten bar tom, kun den del tæt på køkkenet blev fyldt. Derfra kom konstant støj/latme ud og damtidigt begyndte tjenere at trække bord og stol næsten under hele vores ophold. Ret ubehagelig oplevelse, da vi nævnte det for dem forstod de ikke . Maden var ok, men ikke noget særligt. Vi skal ikke prøve det igen.

Dato for besøg: august 2018
Tak, N A
Anmeldt 2. april 2017 fra mobile enheder

Et godt udvalg af veltillavet cafe mad - og med udendørs servering i solen så er Lugeck en perle midt i Wien og kun 2 minutter fra de travle shopping gader og Stephansdom. God betjening

Dato for besøg: april 2017
Tak, MikkelB270
Anmeldt 25. april 2015

Det østrigske køkken er måske ikke så raffineret men det findes altså langt bedre end her. Deres berømte Wienerschnitzel er enorm men den må jo også godt smage godt, og vores var tørre uden meget smag. De tilkøbte salater (kartollel + brøndkarse mm.) sejlede i olie og smagte meget sødt. Lokalet er OK og tjenerne gjorde det egentlig udmærket.

Dato for besøg: april 2015
Tak, Kaarethyregod
Anmeldt 6. februar 2015 fra mobile enheder

Stedet er en traditionel østrisk restaurant og er ganske hyggelig. Man får en stor klassisk snitzel til fornuftig pris. Kan klart anbefales - men kun hvis man er i nærheden..

Tak, SuneC_12

Rejsende, der kiggede på Lugeck, kiggede også på

Har du været i Lugeck? Fortæl om dine oplevelser!