“Meget fint schnitzel ”
Anmeldelse af Restaurant Fromme Helene

Restaurant Fromme Helene
nr. 158 af 4.731 Restauranter i Wien
Køkkener: Østrigsk
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Store grupper, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Josefstadt
Anmeldt 26. maj 2018 fra mobile enheder

Kom kl 16 en lørdag eftermiddag og fik plads i deres hyggelige gårdhave. Kort efter min bestilling af en kalve schnitzel kunne jeg høre kokken banke kødet med de bare nævner. Det smagte godt, betjeningen fin og alt var det skulle være.

Tak, Lasse1977

Anmeldt 13. maj 2018

Spiste der sidste aften. De andre aftener var der optaget, så vi lærte, at vi skulle bestille bord. Husk det. Lækkert - lækkert mad. Meget travlt, men det gik ikke ud over servering og smil fra personale. Vil helt sikkert spise der igen, såfremt jeg kommer til Wien på et senere tidspunkt.

1  Tak, linda3oo
Anmeldt 28. december 2016 fra mobile enheder

Her serveres gode og autentiske østrigske retter i en hyggelig og afslappet atmosfære. Kvik og hurtig betjening. En rigtig god oplevelse, som kan anbefales.

Tak, Jan R
Anmeldt 12. december 2016 fra mobile enheder

Har besøgt Fromme Helene 3 gange på vores 5 dags tur til Wien.
1. gang på grund af kulde, fik vi Glühwein om eftermiddagen , det var den bedste vi fik på turen.
2. Gang fik kalve Wiener snitsel, den var god , dog slet ikke som i Danmark .
3. Gang fik vi peberbøf med brasekartofler
simpelt hen noget af det bedste vi nogen sinde har fået.
Kan anbefalede stedet meget varmt, men
husk hvis du skal spise efter kl 18.00 at bestille bord.
God fornøjelse .

Tak, Poul M
Anmeldt 17. marts 2016

Rigtig lækker mad. Fik en yderst mør og velstegt steak med strøde kartofler, squash og lækker sauce.. Flot vinkort, men bliv ikke for begejstret over priserne, før du har smagt på vinen.. Blev noget skuffet over Barolo'en..

1  Tak, Mette L

Rejsende, der kiggede på Restaurant Fromme Helene, kiggede også på

Har du været i Restaurant Fromme Helene? Fortæl om dine oplevelser!