“Kedelig frituremad og manglende atmosfære”
Anmeldelse af Figlmueller

Figlmueller
Reservér bord
fre. 25/9
20:00
nr. 245 af 4.681 Restauranter i Wien
Køkkener: Østrigsk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Kvarter: Old University Quarter
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt bord på Bäckerstraße 6 men var ikke imponerede. Den “berømte” wienerschnitzel var en kedelig friturestegt sag og deres stegte kartofler havde også været i frituren. Betjeningen var langsom og uinteresseret, mens kunderne væltede ind. Der må absolut være bedre wienerschnitzel et andet sted i Wien.

Tak, IbenS368

Anmeldt 14. september 2017 fra mobile enheder

Klasse at få serveret sådan en wienerschnitzel, og når man nu er i Wien, så skal det da prøves Man skal helt sikkert bestille kartoffelsalat til. Deres braskartofler fejler intet, men kartoffelsalaten er super!

Dato for besøg: september 2017
1  Tak, andreabJ3184PQ
Anmeldt 23. august 2016

God, tynd, stor, sprød schnitzel. Kendt schnitzel sted, med historie, derfor også kø for at komme ind, det gik dog meget hurtigt,

Dato for besøg: maj 2016
Tak, PiaM284
Anmeldt 1. august 2016

Har du ikke været i Wien, så er byen alene på grund af deres wienersnitzler et besøg værd.

Du kan reserverer plads på nettet før besøget og det er nok også en god ide, for der er kø langt ud på gaden hele tiden.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, pberg2
Anmeldt 23. juni 2016

Vi havde valgt at gå på Figlmueller, da vi havde set et madprogram i Danmark og ville prøve deres store berømte Wienerschnitzel. Vi valgte at gå på deres restaurant i Backerstrasse, da de var de eneste der havde med kalv (da det er hvad vi får en wienerschnitzel i Danmark med), men da kom til restauranten snakkede vi med tjeneren, som godt fornemmede at det var den store originaler vi ville have i modsætning til den lille kalveschnitzel, som endda også var dyrere!
Altid dejlig at møde en objektiv tjener som ikke bare vil sælge det dyreste, men hører på kundens ønsker.
Vi fik så Schnitzel og bestilte en salat & kartoffelsalat til (efter anbefaling af tjeneren) og vi var lidt tvivlende om det var nok, men med den schnitzel vi fik (stak ud over hele tallerkenen) var der rigeligt.
Selve schnitzlen var rigtig god og dejlig saftig, i modsætning til andre schnitzler fik i resten af ferien, så alt i alt en rigtig dejlig oplevelse.
Eneste minus var at når vi alligevel valgte schnitzlen med skinke, så kunne vi have valgt den originale Figlmueller, Men Backerstrasse var også rigtig hyggelig

Dato for besøg: juni 2016
Tak, tjustrup

Rejsende, der kiggede på Figlmueller, kiggede også på

Har du været i Figlmueller? Fortæl om dine oplevelser!