“Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed”

Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo
Reservér med
Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Middelhavsområdet
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Det er dejligt at sidde og se ud over pladsen foran casinoet og nyde alle de flotte biler, der kommer forbi. Høflig betjening.

Men ekstremt dyrt. En cola til 8€, og en lille fadøl til 9€ - så er det også betalt. Men med den unikke beliggenhed er det til at leve med.

Tak, LaPeS

Anmeldt 17. juli 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte cafeen på en endagstur til Monaco. Det skulle bare prøves. Vi sad på første række ud til Casinoet. Vi købte en isdessert, en cola og en appelsinjuice. Det var lækkert med kostede 39 euro.

Tak, MonjaHansen
Anmeldt 24. juni 2017

Man betaler for historien og de smukke omgivelser. Her er travlt og fyldt med turister. Smukt, men dyrt.

Tak, Anja B
Anmeldt 13. august 2016 fra mobile enheder

Super restaurant. Vi drak bare øl, og spiste is, men det var helt i top. Serveringen er super. Har været der nogle gange før, og der er ikke slækket på noget.
Captain

1  Tak, Fmp5
Anmeldt 17. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var i Monaco i en halv dag, og tilbragte det meste af dagen ved at sidde på denne café med en fin udsigt til både Monte Carlo casino og Hotel de Paris. Drinks var middelmådige.

Tak, AnneleeValino

Rejsende, der kiggede på Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo, kiggede også på

Monte Carlo, Monaco
Monte Carlo, Monaco

Har du været i Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo? Fortæl om dine oplevelser!