“Captain”

Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo
Køkkener: Middelhavsområdet
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 13. august 2016 fra mobile enheder

Super restaurant. Vi drak bare øl, og spiste is, men det var helt i top. Serveringen er super. Har været der nogle gange før, og der er ikke slækket på noget.
Captain

1  Tak, Fmp5

Anmeldt 17. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var i Monaco i en halv dag, og tilbragte det meste af dagen ved at sidde på denne café med en fin udsigt til både Monte Carlo casino og Hotel de Paris. Drinks var middelmådige.

Tak, AnneleeValino
Anmeldt 20. april 2016

Det er en fantastisk cafe med udsigt til Casinoet og et must at se og opleve når man er i Monaco,
Det er blevet meget svært at få bord ud mod Casinoet idet der som noget nyt vist reserveres bord ude af de spisende gæster inde.
men absolut en oplevelse .

Tak, Annette K
Anmeldt 10. juli 2015 fra mobile enheder

Det var god mad og et venligt personale. Vi spiste kun hovedretter, som alle sammen smagte lækkert. Vi spiste der midt på dagen så vi sad derfor indenfor.

Tak, nata6215
Anmeldt 30. september 2014 fra mobile enheder

Typisk fransk stemning, masser af gæster og tjenere, der på professionel vis manøvrerer rundt mellem bordene gør Cafe de Paris til et must ved besøg i Monaco. Iøvrigt serverer de rigtig god mad og har et meget varieret vinkort. Det er noget for enhver smag.

Tak, Tangbaek

Rejsende, der kiggede på Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo, kiggede også på

Monte Carlo, Monaco
Monte Carlo, Monaco

Har du været i Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo? Fortæl om dine oplevelser!