“Vær ekstrem hurtig”

Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo
Reservér med
Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Middelhavsområdet
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 20. april 2016

Det er en fantastisk cafe med udsigt til Casinoet og et must at se og opleve når man er i Monaco,
Det er blevet meget svært at få bord ud mod Casinoet idet der som noget nyt vist reserveres bord ude af de spisende gæster inde.
men absolut en oplevelse .

Tak, Annette K

Anmeldt 10. juli 2015 fra mobile enheder

Det var god mad og et venligt personale. Vi spiste kun hovedretter, som alle sammen smagte lækkert. Vi spiste der midt på dagen så vi sad derfor indenfor.

Tak, nata6215
Anmeldt 30. september 2014 fra mobile enheder

Typisk fransk stemning, masser af gæster og tjenere, der på professionel vis manøvrerer rundt mellem bordene gør Cafe de Paris til et must ved besøg i Monaco. Iøvrigt serverer de rigtig god mad og har et meget varieret vinkort. Det er noget for enhver smag.

Tak, Tangbaek
Anmeldt 27. juli 2012

Vores besøg på Le Cafe de Paris er som altid rart! Vi har spist her mange gange og jeg tænkte at det var på tiden at skrive noget om det også. Stedet bruger vi til to formål, et er som drinks sted for at se og kigge på skuespillet for casinoet, et andet er som aftensmads sted. Her er rart og pænt men ikke på den arogante måde. Maden er god, service i top og prisen passer til produktet. Vi nyder at spise her og kommer igen!!

• Stemning
1  Tak, Mglahn
Anmeldt 11. marts 2012

Sad ved Monaco casino og fik stemningen fra Monaco by liv med. Maden er dyr men rimelig.

• Stemning
Tak, -Anders111-

Rejsende, der kiggede på Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo, kiggede også på

Monte Carlo, Monaco
Monte Carlo, Monaco

Har du været i Brasserie du Cafe de Paris Monte-Carlo? Fortæl om dine oplevelser!