Anmeldt d. 13. marts 2020 fra mobile enheder

Meget behageligt hotel
Hjælpsom og venligt personale
Perfekt beliggenhed
Fremragende morgenmad
Udmærket værelse, men det ældre badeværelse trækker lidt ned, samt to enkeltsenge som fungere som dobbeltseng.
Alt i alt, kan Hotel Hafnia varmt anbefales.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, kennetht903
Anmeldt d. 9. februar 2020

Perfekt beliggenhed, venligt personale, godt værelse, overdådig morgenmad, meget behageligt ophold. Som gæst på hotellet får man rabat på omkringliggende kaféer. Passer rejsetiderne ikke lige med check ind/ud tilbydes gratis aflåst bagageopbevaring.

Værelsestip: Jeg havde et værelse på 4. sal med flot udsigt over byens tage og til havnen.
Dato for ophold: februar 2020
Tak, kfsn1904
Súsanna S, Guest Relations Manager hos Hotel Hafnia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2020

Kære Kfsn1904,

Tak for dit positive review. Altid velkommen igen.

Súsanna, Hotel Hafnia

Anmeldt d. 8. februar 2020

Vi havde et skønt ophold på Hafnia hotel. Et hyggeligt og velfungerende hotel. God morgenmad. Flink og venlig reception. Super beliggenhed.

Desværre lugter værelse 505 lidt af kloak. Ikke nok til at jeg gad klage eller skifte værelse - men alligevel nok til der ikke er nogen tvivl.

Værelsestip: Vælg superior. Suiten er for dyr.
Dato for ophold: februar 2020
Tak, Ulrik_fra_Lyngby_i_D

Kære Ulrik_fra_Lyngby_i_D,

Tak for for dit feedback. Det er vi kede af at høre. Det er desværre et problem, når der er en specifik vindretning, at alle i byen, der ligger ved "hovedvejen" som før var en å, har problemer med kloaklugt. Vi er glade for at i trods alt havde en god oplevelse.

Med venlig hilsen,
Súsanna, Hotel Hafnia

Anmeldt d. 1. februar 2020

Fint rummeligt værelse med kaffe og te faciliteter og gode senge.
Morgenbuffeten er med alt hvad der kan forventes og lidt mere.
Venlig og kompetent stab, der er yderst hjælpsom.
De tre stjerner er meget store.

Værelsestip: 5 etage er den øverste værelsesetage. 6 etage har panorama view over havn og den gamle bydel (lukket om vinteren)
Dato for ophold: januar 2020
Tak, kjeldlisby
Súsanna S, Front Office Manager hos Hotel Hafnia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. februar 2020

Dear Kjeldlisby,

Tak for dit 5-star review! Altid velkommen igen.

Súsanna

Anmeldt d. 22. december 2019

Ekstremt tilfreds med dette hotel, placeret på byens bedste plads, flot udsigt, rent, god tjeneste og mad. Lidt gammeldags, men det er i fuld overensstemmelse med Færøernes og Torshavns charm. Café og restaurant ved siden af. Anbefalet til alle der besøger Torshavn.

Dato for ophold: november 2019
Tak, andrei_melnikov
Súsanna S, Public Relations Manager hos Hotel Hafnia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. december 2019

Kære Andrei_Melnikov,

Tusind tak for dit positive review og anbefalingen. Altid velkommen igen.

Súsanna
Hotel Hafnia