“Enestående udsigt og yderst komfortable værelser”
Anmeldelse af Hotel Foroyar

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 4 websites mere!
Hotel Foroyar
Vurderet som nr. 1 ud af 5 hoteller i Tórshavn
Anmeldt 11. april 2016

Vi havde 3 overnatninger og nød hver morgen og aften den helt enestående udsigt over Nolsoy fjord med Nolsoy i baggrunden. Meget smukt
Værelset var indrettet med meget komfortable senge og stole og lydisoleringen perfekt, hvilket gav en absolut uforstyrret nattesøvn.
Morgenmaden i restauranten på 1 sal,- hvortil der er elevator- var indbydende og velsmagende.
Den sidste aften spiste vi på hotellet og det var en noget blandet oplevelse . Hjemmefra havde vi betalt for at kunne vælge mellem buffet eller 2 retters menu, men der måtte en længere diskussion til før vi fik lov til at få den buffet som vi gerne ville have. Kokken havde nemlig bestemt, at i dag var det en 2 retters menu der blev serveret,- selvom der stod en helt frisk stor buffet med mange lækre retter .!!
Buffeten var rigtig god ,men det var betjeningen i restauranten absolut ikke.
Dette opvejedes i nogen grad af en kompetent og venlig ekspedition i receptionen.
Vær opmærksom på, at værelser i det nederste plan ikke har elevator tilknyttet, så bagen skal bæres op og ned af en lang trappe.
Wi-fi fungerede uden problemer
Her vil vi bo igen når vi kommer til Thorshavn, men vi vil så spise ude i byen hver aften .
Lis og Bjørn

Værelsestip: Vælg i samme plan som receptionen, hvorved trapperne undgås
  • Overnattede: April 2016, rejste med familie
Tak, Bjoern E
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Hotel Foroyar
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 10. april 2016

Skøn hotel med den dejligste udsigt over Torshavn, skønt værelse med rigtig gode faciliteter, personalet var yderest hjælpsomme og søde, dejlig morgenmads restaurant med den kønneste udsigt, et hotel der er værd at besøge.

• Overnattede: Marts 2016, rejste som par
Tak, Annita K
Anmeldt 14. november 2015 fra mobile enheder

Hotel Føroyar er placeret oppe på en fjeldside med perfekt udsigt over Torshavn.
Hotellet har dejlige faciliteter, alt fra moderne indrettede værelser, funktionelt receptionsområde samt gode faciliteter til møder og spisning. Morgenmaden nydes med udsigt over Torshavn og havet imellem Streymoy og Nólsoy.

Overnattede: September 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Eydna V
Anmeldt 6. oktober 2015 fra mobile enheder

Lækre værelser med gode senge og dejligt badeværelse. Hotellet er flot og nyt i nordisk stil med udsigt over Thorshavn og vandet. Rart og hjælpsomt personale samt gode faciliteter. God morgenmad igen med en fantastisk udsigt over byen og naturen.

Overnattede: November 2014, rejste som par
Tak, Ina H
Anmeldt 26. august 2015 fra mobile enheder

Jeg var med familien på tur til torshavn hvor vi boede på hotel foroyar. Utrolig udsigt fra alle værelser, og rigtig dejlige værelser. Morgenmaden var noget af det lækreste! Kan klart anbefales. Er gangsti ned til byen, så intet problem uden bil. Dog var wifi rigtigt dårligt på værelserne.

Overnattede: August 2015, rejste med familie
1  Tak, Rune2013rejse
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Tórshavn
1.5 km væk
Kerjalon Hostel
Nr. 1 af 6 i Tórshavn
41 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Foroyar? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Foroyar

Adresse: Oyggjarvegur 45, Tórshavn, Streymoy 100, Færøerne
Beliggenhed: Færøerne > Streymoy > Tórshavn
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Roomservice Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 5 hoteller i Tórshavn
Prisområde: 882 kr.-2.453 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Hotel Foroyar 4*
Antal værelser: 106
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Foroyar. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Best Western Torshavn
Foroyar Hotel tórshavn

Er dette din TripAdvisor-registrering?