114 $
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
Priceline114 $
Travelocity114 $
Orbitz.com114 $
Anmeldt d. 6. august 2021

Rigtigt lækkert og gemmemført hotel på alle måder. Morgenmaden er fantastisk lækker og med bredt udvalg, selv om mine børn savnede rugbrød uden kærner.
Alt i alt en god oplevelse og det er helt sikkert et hotel jeg vil besøge igen.

Dato for ophold: august 2021
Tak, poulsenrebekka
Anmeldt d. 4. august 2021

Utroligt fint hotel i Torshavn. Værelserne er dejlige, og vi oplevede både et med og uden udsigt. Udsigten er klart værd at betale lidt ekstra for.

Servicen var i top, og i receptionen var de altid rigtig søde.

Morgenmaden var god, men desværre utrolig mangelfuld i weekenden. Der var alt for mange mennesker, så det blev et rent gedemarked.

Tak, Thea J
Anmeldt d. 27. juli 2021

Lækkert hotel med god morgenmad og virkelig søde medarbejdere, som står klare til at besvare dine spørgsmål. Lækker godt og centralt. Vil anbefale at få et værelse med udsigt.
Godt udvalgt af mad og drikkevarer.

Tak, ebrit2021
Anmeldt d. 18. juli 2021

En rigtig god hotel. Meget rent. Gode installationer. Meget venlig staff. Man er tæt på centrum og tæt på indkøb muligheder. God fitness center og god parkering. Udsigten er pragtfuld. God hotel for prisen

Tak, SfoxAlex
Anmeldt d. 13. juli 2021

Der var alt for varmt på værelset men der var ingen hjælp at hente og ingen kompensation.

Så vi måtte bare være tilfredse med at bo to nætter til 3000 kr uden søvn.

Det er meget ærgelig da hotellet har så godt potientiale, her kommer vi ikke tilbage.

Tak, cemaholum