“Fremragende mad og vin”

Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Det var en stor oplevelse at spise på Aarstova.
Vi var en gruppe på 10 og fik prøvet næste alle retterne. En framragende hummersuppe, og en dejligt stykke langtidsstegt lammebov med fine urter, så en lækker rabarberdessert alts sammen ledsaget af fortræffelige vine.
Virkelig en fremragende restaurant

Tak, Marianne H

Anmeldt 19. februar 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig restaurant med god atmosfære, maden og betjeningen er i top.
3 retter til 500 er ok når kvaliteten er i den liga.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, jesperko
Anmeldt 1. februar 2020

Hovedretter
Langtidstegt lam (2 psn.) - det er en fantastisk oplevelse.
Rigtig god torskeret.
Forretter
Dejlig frisk og veltillavet laks.
Hummerbisque fårs næppe bedre.

Tak, kjeldlisby
Anmeldt 23. november 2019 fra mobile enheder

En godt oplevelse.

Restaurant mærket $$$$ - det er misvisende, det er ikke dyrt og det er generøse portioner.
Max. $$$ rating efter min menig.

Den bedste hummerbisque jeg har fået.
Torsken var også rigtig godt.

God betjening - og venlig.

Sidste gang fik jeg lammeboven og den skal jeg prøve igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, TroelsG
Anmeldt 23. november 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med varm og intim atmosfære. Veltillavet mad af gode lokale råvarer. Super lækkert braiseret lammeskulder med lækkert tilbehør. Er overrasket over at rødkål som tilbehør gav en fin balance i smagsoplevelsen. Kan varmt anbefale stedet. Sød venlig betjening. Er heller ikke vant til at andre gæster kommenterer på menuvalg og giver anbefalinger, men det var et hyggeligt indslag som passede til den afslappede atmosfære

Dato for besøg: november 2019
Tak, Klaus B

Rejsende, der kiggede på Aarstova, kiggede også på

Tórshavn, Streymoy

Har du været i Aarstova? Fortæl om dine oplevelser!