“Dejlig middag”
Anmeldelse af The Tarv

The Tarv
Anmeldt 10. august 2021

Vi fik "Dagens fangst", det var havtaske med noget meget lækkert tilbehør. Sød betjening. Meget fin udsigt over havnen fra første sal.

Tak, Mette C

Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Ligger i den lidt dyre ende og kvaliteten følger ikke helt med. Forret omk. 130 kr. Hovedret omk. 350 kr. op til 950 kr. Ikke hjemmelavede pomfritter.
Maden jævn til prisen. Betjeningen virkelig ring, bytter om på bestillingerne og skal mindes om ønsker op til flere gange.
Havde forventet meget mere til stedet og priserne. Det var generelt en skuffende oplevelse!

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, JesB01
Anmeldt 11. juli 2021

Rigtig god mad. Fik krog hængt ribeye som har stegt helt perfekt. Lige dyrt sted men passende prisklasse til mades kvalitet

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Milladkxkfk
Anmeldt 6. april 2021 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted helt nede ved havnen. Stort udvalg på menuen og store portioner mad. Kan bla anbefale deres grillede laks, som var ekstra lækker. Også rigtig god service. Kan klart anbefales!

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, Claudiademyliuss
Anmeldt 18. december 2020 fra mobile enheder

Et helt vidunderligt sted, vi fik laksesteak og den smagte helt fantastisk. Stedet er enormt dejligt. Vi blev betjent af restaurant chefen som var ekstrem venlig og serviceminded

Dato for besøg: december 2020
Tak, Ole_bc

Rejsende, der kiggede på The Tarv, kiggede også på

Tórshavn, Streymoy
Tórshavn, Streymoy

Har du været i The Tarv? Fortæl om dine oplevelser!