Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com188 $
Tripadvisor188 $
travelup.com
Priceline202 $
Travelocity188 $
getaroom.com251 $
Anmeldt d. 18. februar 2017 fra mobile enheder

Excelsior ligger lige udenfor bymuren. Stort 5 stjernet hotel med alt hvad der høre sig til.

Der er imponerende udsigt over haveindsejlingen og pool området er dejligt med god service, pool og mulighed for at svømme i havet.

Maden på hotellet er afgjort det bedste jeg har oplevet på Malta. Jeg har været på Malta 4 gange og ialt 6 uger.

Excelsior er ikke et hotel for børne...

Dato for ophold: juli 2016
Tak, TheGreatDane74
Anmeldt d. 31. august 2015

Dato for ophold: august 2015
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Anmeldt d. 4. januar 2015

Dejligt hotel men det lever ikke længere op til de 5 stjerner. Tæpperne er meget plettede på værelserne. Aircon larmede og det samme med køleskabet. Har været der til Nytår og halvdelen af hotellet er lukket ned i denne periode. Det er klart at poolen ikke er åben men der er flere bare og restauranter som ikke er åben så hotellet har ikke så meget at byde på som de sælger på deres side. Serveringen i restaurant baren var ekstrem langsom og vi måtte flere aftener vente forgæves eller afbestille efter at have ventet i 45 minutter.

Vi rejser ofte og mest 5 stjerner så jeg føler oprigtigt jeg kan udtale mig omkring gennemsnits standarder og dette hotel fortjener max. 4 stjerner nok mere 3.

Hotellet er ældre og super god beliggenhed, det er også et ok hotel men ikke til den pris når man forventer en service til 5 stjerner.

Dato for ophold: december 2014
3  Tak, AnitaDam1973
Anmeldt d. 3. oktober 2014 fra mobile enheder

Hotellet er rigtig godt,svarer til beskrivelsen. Det er lidt ærgerligt at det ligger hvor det gør,for man får for nemmelsen af megen støj fra havnesiden samt en overbefolket pool. Altanerne er lidt små i det og uden parasol,som gør at man kan få 7.grads forbrændinger i rumpen hvis man sætter sig på metalstolene. Men alt i alt et godt hotel med super mad!
Vi var der på bryllupsrejse i august 2012

Dato for ophold: august 2014
Tak, lutz71
Anmeldt d. 29. juli 2014

Boede 5 nætter på dette hotel. Excelsior ligger flot ved indsejling til lystbådehavnen - lige udenfor Vallettas høje mure - Personalet er flinke og der ydes fin service - næsten for meget - bl.a. blev der dagligt banket på døren, for at høre om man ønskede roomservice - Dette var faktisk ret irriterende.
Havde værelse med udsigt til vand - desværre også til nedkørslen til vareindleveringen - hvilket periodisk var MEGET støjende - der kom store bakkende containerlastbiler - så ønsk ikke dette.
Morgenmaden var ok. Poolområdet fin - og i tilknytning til dette en lille fin "strand", helt nede ved vandkanten - hvor man kan ligge ret uforstyrret.
Værelset var ok - badeværelset rigtig fint - interiøret i værelset og på resten af hotellet dog gammelt, tungt og træt - En makeover ville helt sikkert gavne dette hotel. Jeg giver det 4 stjerner.

Dato for ophold: juli 2014
Tak, bfau