148 $
106 $
  • Pool
  • Restaurant
Besparelsesbesked! 37 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 37 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 169 $ pr. overnatning.

Castille Hotel(Valletta)
126 $
Besparelsesbesked! 22 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 22 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 161 $ pr. overnatning.

Casa Ellul(Valletta)
Priceline
  • Gratis parkering
  • Restaurant
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 157 $ pr. overnatning.

372 $
256 $
Priceline
  • Gratis parkering
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 312 $ pr. overnatning.

171 $
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 189 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 4. januar 2015

Dejligt hotel men det lever ikke længere op til de 5 stjerner. Tæpperne er meget plettede på værelserne. Aircon larmede og det samme med køleskabet. Har været der til Nytår og halvdelen af hotellet er lukket ned i denne periode. Det er klart at poolen ikke er åben men der er flere bare og restauranter som ikke er åben så hotellet har ikke så meget at byde på som de sælger på deres side. Serveringen i restaurant baren var ekstrem langsom og vi måtte flere aftener vente forgæves eller afbestille efter at have ventet i 45 minutter.

Vi rejser ofte og mest 5 stjerner så jeg føler oprigtigt jeg kan udtale mig omkring gennemsnits standarder og dette hotel fortjener max. 4 stjerner nok mere 3.

Hotellet er ældre og super god beliggenhed, det er også et ok hotel men ikke til den pris når man forventer en service til 5 stjerner.

• Overnattede: december 2014, rejste som par
1  Tak, AnitaDam1973
Anmeldt for 3. oktober 2014 fra mobile enheder

Hotellet er rigtig godt,svarer til beskrivelsen. Det er lidt ærgerligt at det ligger hvor det gør,for man får for nemmelsen af megen støj fra havnesiden samt en overbefolket pool. Altanerne er lidt små i det og uden parasol,som gør at man kan få 7.grads forbrændinger i rumpen hvis man sætter sig på metalstolene. Men alt i alt et godt hotel med super mad!
Vi var der på bryllupsrejse i august 2012

• Overnattede: august 2014
Tak, lutz71
Anmeldt for 29. juli 2014

Boede 5 nætter på dette hotel. Excelsior ligger flot ved indsejling til lystbådehavnen - lige udenfor Vallettas høje mure - Personalet er flinke og der ydes fin service - næsten for meget - bl.a. blev der dagligt banket på døren, for at høre om man ønskede roomservice - Dette var faktisk ret irriterende.
Havde værelse med udsigt til vand - desværre også til nedkørslen til vareindleveringen - hvilket periodisk var MEGET støjende - der kom store bakkende containerlastbiler - så ønsk ikke dette.
Morgenmaden var ok. Poolområdet fin - og i tilknytning til dette en lille fin "strand", helt nede ved vandkanten - hvor man kan ligge ret uforstyrret.
Værelset var ok - badeværelset rigtig fint - interiøret i værelset og på resten af hotellet dog gammelt, tungt og træt - En makeover ville helt sikkert gavne dette hotel. Jeg giver det 4 stjerner.

• Overnattede: juli 2014, rejste som par
Tak, bfau
Anmeldt for 25. juli 2014

Vi er lige vendt tilbage fra en uges ferie på Malta. Generelt er malteserne et venligt folkefærd, og personalet på Excelsior er ingen undtagelse.
Hvis man vil bo i (eller nær) Valetta er Excelsior det rigtige valg. Det ligger lige uden for murene og samtidigt helt ned til vandet.
Hotellet er ikke helt nyt, hvilket man godt kan se i krogene, men det er ikke noget der skæmmer det overordnede indtryk. En af de bedste "features" er hotellets morgenbuffet, der i sig selv er en attraktion, hvor der intet mangler, selv ikke kokken hvor man kan bestille en omelet eller en pandekage.
Mens morgenmaden spises, kan man kigge ned på det flotte pool område og videre over havneområdet, mens man finder ud af hvad dagen skal byde på.

• Overnattede: juli 2014, rejste med familie
Tak, Jakob N
Anmeldt for 4. maj 2014

Æv, Æv har været på hotellet 4 gange, og har været glad for, at være på et 5 stjernet hotel med et troværdig koncept, hvor der både er plads til familier og par, der ønsker et stilleområde samt ikke mindst et 5 stjernet hotel, der ikke udsteder "dagspas (benyttelse af faciliteter)" til andre hoteller (det er der desværre en del 5 stjernet hoteller på Malta, der gør (har været der). Dette koncept ændres fra ca. 1. juni 2014, hvor hotellet inddrager "stilleområdet" til fordel for endnu en udendørsbar, hvor sejlbåde mm. fremadrettet (ved at benytte den tilknyttede private havn) kan benytte den nye bar (TIKI Village) samt hotellets faciliteter (mod et gebyr) - dette betyder, at "betalende gæster" fremadrettet ikke har et stilleområde og tillige skal dele faciliteter med "ikke betalende" gæster.

Værelsestip: Vælg værelser med havudsigt/kig- ingen støj fra vejen.
  • Overnattede: april 2014, rejste som par
Tak, Tommy J