“Forrygende oplevelse”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 20. september 2016 fra mobile enheder

I var til frokost, og fik deres helt igennem fantastiske fiskesuppe, og herefter havde vi bestilt forskellige typer af deres ravioli - som var helt frisk og klart hjemmelavet. En oplevelse værd - også med børn, som de er VIRKELIGT gode til. Klasse!

Tak, mgt81

Anmeldt 9. maj 2016 fra mobile enheder

Spiste udenfor med små børn. Fantastisk betjening og dejlig mad. Drop dog de maltetiske vine og gå efter de udenlandske - særligt hvidvinene fra Sicilien er gode.

Tak, Martin G
Anmeldt 5. maj 2016

Valletta er hårdt ramt af turisme og mange af byens restauranter bærer desværre præg af at både kokke og tjenere ved de aldrig ser en igen. Dette gør sig dog langt fra gældende for Pappanis. Vi var på vores fem dages ferie to gange på denne restaurant og blev ikke skuffet nogle af gangene. Maden er det bedste jeg har fået i Malta og lang fra dyrt. Service-niveauet er højt og atmosfæren er behagelig. Under alle omstændigheder et besøg værd hvis man er på disse kanter.

Tak, Mikkel B
Anmeldt 27. april 2016 fra mobile enheder

Sublim service, smilende og venlig. Hyggelige og intime lokaler. God stemning. Godt vinkort og maden helt i top med hensyn til Italienske retter. Anbefaling: Vælg hjemmelavet pasta.

Tak, Karsten P
Anmeldt 22. juli 2015 fra mobile enheder

Lille hyggelig restaurant gemt lidt væk fra hovedgaden. Super betjening og lækkert tilberedt mad. Vinkortet kunne også præsentere gode forslag til hele menuen. Typisk italiensk.

Tak, 218larsn

Rejsende, der kiggede på Papannis Italian Restaurant, kiggede også på

Valletta, Island of Malta

Har du været i Papannis Italian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!