“Fantastisk smagfuldt”

Ta' Kris Restaurant
nr. 16 af 193 Restauranter i Sliema
Køkkener: Middelhavsområdet
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

fantastisk mad - smagfuldt og det absolut bedste mad vi har smagt på vores ferie på Malta. God service og meget hyggelige opgivelser.

Tak, JohnnyPoulsen2013

Anmeldt 9. januar 2020

Fantastisk maltesisk mad serveret i en fin varm atmosfære. Personale kyndige og hurtige. Man føler sig hjemme.
Vi var der juleaften og det varm en fantastik god oplevelse.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, annejetter
Anmeldt 23. august 2019 fra mobile enheder

Vi var åbenbart heldige at få et bord selvom vi ikke havde reserveret, mange andre blev sendt væk.
Vi fik fyldt kyllingebryst og jeg fik noget jeg ikke kan udtale.. "broggioni" eller noget i den stil - den var berømt .
Maden var rigtig god, virkelig lækker sauce til begge retter og selvfølgelig lækkert kød.
Vi fik en maltesisk vin serveret af en lettere nervøs tjener, men han klarede det nu meget godt.
Der var lidt hektisk, vi havde mange forskellige tjenere og de udviste ikke det største overskud (bortset fra en ældre herre jeg tror hed George, der var et stort smil), men det synes jeg måske også er ok når klokken er næsten 22.00, de var hverken uhøflige eller sure, måske bare trætte.
Godt sted der kan være nemt at overse.

Dato for besøg: august 2019
Tak, DennisN1249
Anmeldt 6. maj 2019 fra mobile enheder

For 2 år siden fik jeg en frokost med ravioli der og huskede den som simpelthen fantastisk, så det skulle prøves igen, den er virkelig fantastisk, hvilken tomatsovs, der skal bestilles bord, bare prøv det

Dato for besøg: maj 2019
Tak, flabe
Anmeldt 1. maj 2019

Husk at booke i god tid for restaurenten er virkelig et besøg værd.
Maden er lokal og rigtig lækker og jeg er sikker på du bliver mæt.

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, 228j_rgenh

Rejsende, der kiggede på Ta' Kris Restaurant, kiggede også på

Sliema, Island of Malta
Valletta, Island of Malta

St. Julian's, Island of Malta

Har du været i Ta' Kris Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!