Anmeldt d. 26. september 2017 fra mobile enheder

Dette hotel er ikke et 4 stjernet hotel som det beskrives som . Meget slidt overalt liggestolene ved poolen +parasol er i stykker . På gangene er gulvtæppet meget slidte og beskidt . Værelse er ok størrelse ,sengen er også ok , men håndklæderne lugter sure har fået dem skiftet hver dag nu i 4 dage , men de lugter stadig. Prisen for en overnatning må højest være på en plovmand. Har heller ikke givet mere lidt mindre endda . Placeringen af hotellet er rigtig fint

Claus Danmark

Overnattede: september 2017, rejste som par
Tak, Claus A
Anmeldt d. 7. august 2017 fra mobile enheder

Ok hotel, ok faciliteter, og fin service.
Hotellet har en fin beliggenhed, og der er en ok service, hotellet fremtræder dog noget slidt, og trænger til en del vedligehold. Morgenmaden på hotellets restaurant er rigtig fin og restauranten er også god til et aftensmåltid - søndagsbuffet kan anbefales.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, Kim H
Anmeldt d. 4. juni 2016

Udmærket placering i forhold til at se Sliema og Valetta. God busforbindelse til resten af øen.Vi spiste ikke på hotellet. Mange gode spisesteder i nærheden. der er en udmærket pool og solsenge på taget

Værelsestip: nogle værelser har lidt havudsigt
  • Overnattede: maj 2016, rejste som par
1  Tak, peterplet
Anmeldt d. 27. april 2016

Vores værelse var direkte beskidt og ulækkert. Jeg plejer ellers ikke at være sart. Jeg har aldrig oplevet et hotel i så dårlig stand. Vi valgte ud fra billederne af pool og træningsfaciliteter, men træningsrummet er meget lille og med ikke mange maskiner og vægte. Poolen er ulækker og vi har derfor slet ikke brugt den.
Vi bestilte med morgenmad og det var også helt skidt med pulveræg osv.
Vi kommer aldrig igen!
Wifi på værelset koster 2 euro i timen og er meget langsomt. Der er gratis wifi i lobbyen, men det kører så langsomt at jeg bruger min data på telefonen.
Æv!

• Overnattede: april 2016, rejste med venner
1  Tak, Laurits Mathias E
Anmeldt d. 21. august 2015 fra mobile enheder

Placeringen er ganske udmærket, prisen taget i betragtning, i anden række, med lille kig til havet, men kun 50m til promenaden.
Overordnet er hotellet lidt træt og trænger til en overhaling. Kan ikke anmelde poolen i kælderen, da den var lukket. Poolen på tagetagen er kun velegnet til nedkøling af solvarme kroppe. Ingen plads til leg eller svømning.
Maden og restauranten er ikke noget at råbe hurra for. Vi fortrød at vi havde bestilt hel pension. Morgenmaden er meget standard, men ville tage den en anden gang. Der ligger bedre muligheder for frokost og aftensmad på promenaden.
Ville jeg komme igen? Ja givetvis, med ovennævnte overvejelser i mente, men kun som kæreste tur uden børn.

Overnattede: august 2015, rejste som par
Tak, Drumix2k