“Kan også pizza”

nr. 2 af 2 Dessert i Mdina
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt for 27. oktober 2017 fra mobile enheder

Kunne godt se dette er et kagested - men også fint menukort til fx frokost.
Man går op ovenpå og kan se ud over kanten af fæstningsmuren mod nord/øst og de store byer der

Tak, TFStorm

Anmeldt for 17. oktober 2017 fra mobile enheder

Superhyggeligt, romantisk sted. Og det lækreste kød. Desværre med uopmærksomt personale som først selv tilbød vand til den flaske vin, vi købte, men så glemte alt om det. Siden en pebersauce som var ekstremt stærk og tog alt smag fra kødet. Ved påtale gik tjeneren i køkkenet men vi fik kun tilbagemeldning, fordi vi selv spurgte til det. Den var ikke god, så de ville lave en ny sauce. Til gengæld stod saucen på regningen og vinen var takseret 1,5€ over prisen. Da jeg bad om et menukort, spurgte tjeneren, om det var vi kortet jeg ville se, og da jeg sagde ja, vendte han sig om, hentede en ny regning og gik igen. Den var så uden både sauce og med rigtig pris på vinen. Men det fortæller jo desværre, at han udemærket godt vidste, det var forkert med vinen, og dét er bevidst snyd! Ærgerligt for en fin restaurant med en super beliggenhed!

Tak, KarenKirkegaard
Anmeldt for 11. august 2017 fra mobile enheder

En dejlig lille oase i Mdina - et dejligt sted at slappe af med en kage, og så har de et ret fint ølkort - kan anbefales !

Tak, Kim H
Anmeldt for 23. juli 2017

Vi besøgte Fontanella for at smage deres berømte kager og fik i tilgift god service og en flot udsigt.

Priser og udvalg af kager var godt, men kagerne går ikke over i historien, selvmord var gode.

Kaffen og smoothies var gode.

Vi kan anbefale et besøg.

Tak, 754CHF
Anmeldt for 19. juli 2017 fra mobile enheder

En hyggelig restaurant i Mdina, hvis man kunne tænke sig en lille snack eller noget at spise. Mange forskellige lækre kager at vælge i mellem.
Vi fik chokoladekagen, som var udemærket. Udsigten kunne man ikke klage over. Fontanella Tea Garden er nemlig placeret højt oppe i Mdina med en fantastisk udsigt udover landskabet.
Betjeningen var okay, men ikke den bedste.

Tak, julieppigen

Rejsende, der kiggede på Fontanella Tea Garden, kiggede også på

Rabat, Island of Malta

Mdina, Island of Malta

Har du været i Fontanella Tea Garden? Fortæl om dine oplevelser!