“Go’ oplevelse igen👍🏼”
Anmeldelse af Restaurant Yang

Restaurant Yang
nr. 3 af 12 Restauranter i Give
Anmeldt 26. januar 2020

Som sædvanlig en lækker oplevelse. Dejlig mad - noget for enhver smag. Jeg er specielt vild med sushien. Drikkevarer er ikke som før skrevet for dyre og lunkent, men bliver serveret med isterninger. Hvis man er utilfreds så tag en snak med personalet, og problemet vil helt sikkert blive løst (hvis det er indenfor rimelighedens grænse)
Jeg har kun godt at sige om oplevelsen ved at spise der, og kommer igen og igen

Tak, 71evae

Anmeldt 26. januar 2020

Altid frisk og ny lavede ting, Mulighed for mongolian barbeque, Fornuftig pris
.Maden smager godt og god betjening.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Klaus F
Anmeldt 22. januar 2020 fra mobile enheder

Super dejligt mad. Det var en meget lækker sushi og den var frisk. Dejligt service. Alt i alt en godt aften. Tak vi ses igen, med garanti.

Tak, martintM7197NQ
Anmeldt 18. januar 2020

Super godt sted, med lækker mad. Sushien var frisk og smagte utroligt godt.
Fornuftige priser, kun en god oplevelse herfra!

Tak, F1654KQchristians
Anmeldt 18. januar 2020 fra mobile enheder

Har netop spist på restaurant yang for femte gang , og det er virkelig super mad.
Både den kinesiske buffet og sushien er lækker. Sushien er altid frisk og lavet af gode råvarer.
Så kan varmt anbefales at besøge.

Tak, Erik S

Rejsende, der kiggede på Restaurant Yang, kiggede også på

Har du været i Restaurant Yang? Fortæl om dine oplevelser!