“Super”
Anmeldelse af Restaurant Yang

Restaurant Yang
nr. 3 af 11 Restauranter i Give
Anmeldt 6. juli 2016

Vi har besøgt flere gange og der var altid været super mad.
Både deres buffet og stegt flæsk er i verdensklasse.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, sorgru

Anmeldt 3. juli 2016

Vi kom da buffeten startede kl 17.30 . stort udvalg , frisk og lækker , specielt Yangs hjemmelavede forårsruller. der blev løbende fyldt op over hele aftenen . god betjening og dejligt afslappende atmosfære. helt sikkert et besøg værd

Tak, MathiasA506
Anmeldt 3. juli 2016

Meget at vælge af i buffet, og en god salat bar. Og man bliver godt mæt. Og god betjening. En hyggelig lille restaurant men alligevel god plads. Man kan også få lette retter til middag det er også godt og jeg blev mæt.

Tak, johannsenbente510
Anmeldt 3. juli 2016

Ofte når familien skal samles, og forkæle sig selv med at spise ude - er valget ofte faldet på Restaurant Yang. Her er venlig betjening, super lækker mad i hyggelige og rolige omgivelser - midt i Give bymidte. Let at parkere uden p-afgifter. Især kan buffeten anbefales - der er noget for enhver...

Dato for besøg: juni 2016
Tak, kimkjdesign
Anmeldt 3. juli 2016

Den lille frokostbuffet fås for små penge - men stadig lækkert. Der er ikke dynger af mad i buffeten, men til gengæld opvejes det af løbende opfyldning - og selvfølgelig den gode og friske smag...

Tak, bkjohannsen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Yang, kiggede også på

Har du været i Restaurant Yang? Fortæl om dine oplevelser!