“Familiemiddag”
Anmeldelse af Restaurant Yang

Restaurant Yang
nr. 3 af 11 Restauranter i Give
Anmeldt 3. juli 2016

Ofte når familien skal samles, og forkæle sig selv med at spise ude - er valget ofte faldet på Restaurant Yang. Her er venlig betjening, super lækker mad i hyggelige og rolige omgivelser - midt i Give bymidte. Let at parkere uden p-afgifter. Især kan buffeten anbefales - der er noget for enhver...

Dato for besøg: juni 2016
Tak, kimkjdesign

Anmeldt 3. juli 2016

Den lille frokostbuffet fås for små penge - men stadig lækkert. Der er ikke dynger af mad i buffeten, men til gengæld opvejes det af løbende opfyldning - og selvfølgelig den gode og friske smag...

Dato for besøg: juli 2016
Tak, bkjohannsen
Anmeldt 3. juli 2016

Kinesisk buffet - lavet fra bunden - de små forårsruller er altid et hit - noget lækkert til både børn og voksne

Dato for besøg: april 2016
Tak, kimkjdesign
Anmeldt 30. juni 2016

Jeg ringede og bestilte 2 x stegt flæsk som take-away, som ifølge deres menukort på hjemmesiden koster 59,- kr. pr. stk. (retten fremgår i øvrigt slet ikke af deres papir-menukort i butikken). Manden i telefonen spurgte, om det bare skulle være de gode store portioner, hvortil jeg sagde "ja ja", for jeg havde jo ikke bestilt der før, og troede bare, man fik det, der stod i menukortet på hjemmesiden.
Da jeg skal betale i restauranten bliver jeg opkrævet 196,- kr., hvilket jeg påtaler med at prisen på deres hjemmeside er 59,- kr.
De fortæller mig, at det er en mindre portion (med 5-6 stykker flæsk), og at den, jeg har fået er en "ad libitum"-portion!! :D
Jeg spørger, om jeg så skal komme tilbage, når jeg har spist op, og er mere sulten, hvortil de blot trækker på skuldrene...
Nå, men efter lidt snak frem og tilbage, betalte jeg bare og kørte hjem med "ad libitum"-flæsken...
Fruen og jeg åbner så de velkendte flamingo-bakker, og ser vedhæftede sølle syn.
Vi ved jo godt, at take-away-flæsk aldrig kan fortjene samme høje forventninger som frisk serveret flæsk, men dette var da godt nok under al kritik.
For det første var flæsket tydeligvis friturestegt (det både smagte og lugtede af friture), for det andet var persillesovsen lunken og kedelig, og for det tredje kunne portionen hverken gøre min lille kone en en voksen mand som mig mæt.
Og allervigtigst: man kan per definition ikke kalde en take-away-ret for "ad libitum"!
Pinligt...

Dato for besøg: juni 2016
6  Tak, Brian H
Anmeldt 16. januar 2016 fra mobile enheder

Kold mad. Gummi forårs ruller. Og buffet var næsten tom. Lunken sodavand uden brus. Men øllen var kold ligesom den skulle være. Det var første og sidste gang vi spiste der

Dato for besøg: januar 2016
1  Tak, monan400

Rejsende, der kiggede på Restaurant Yang, kiggede også på

Har du været i Restaurant Yang? Fortæl om dine oplevelser!