“Super mad og god stemning”
Anmeldelse af Restaurant Yang

Restaurant Yang
nr. 3 af 11 Restauranter i Give
Anmeldt 3. juli 2016

Kinesisk buffet - lavet fra bunden - de små forårsruller er altid et hit - noget lækkert til både børn og voksne

Dato for besøg: april 2016
Tak, kimkjdesign

Anmeldt 30. juni 2016

Jeg ringede og bestilte 2 x stegt flæsk som take-away, som ifølge deres menukort på hjemmesiden koster 59,- kr. pr. stk. (retten fremgår i øvrigt slet ikke af deres papir-menukort i butikken). Manden i telefonen spurgte, om det bare skulle være de gode store portioner, hvortil jeg sagde "ja ja", for jeg havde jo ikke bestilt der før, og troede bare, man fik det, der stod i menukortet på hjemmesiden.
Da jeg skal betale i restauranten bliver jeg opkrævet 196,- kr., hvilket jeg påtaler med at prisen på deres hjemmeside er 59,- kr.
De fortæller mig, at det er en mindre portion (med 5-6 stykker flæsk), og at den, jeg har fået er en "ad libitum"-portion!! :D
Jeg spørger, om jeg så skal komme tilbage, når jeg har spist op, og er mere sulten, hvortil de blot trækker på skuldrene...
Nå, men efter lidt snak frem og tilbage, betalte jeg bare og kørte hjem med "ad libitum"-flæsken...
Fruen og jeg åbner så de velkendte flamingo-bakker, og ser vedhæftede sølle syn.
Vi ved jo godt, at take-away-flæsk aldrig kan fortjene samme høje forventninger som frisk serveret flæsk, men dette var da godt nok under al kritik.
For det første var flæsket tydeligvis friturestegt (det både smagte og lugtede af friture), for det andet var persillesovsen lunken og kedelig, og for det tredje kunne portionen hverken gøre min lille kone en en voksen mand som mig mæt.
Og allervigtigst: man kan per definition ikke kalde en take-away-ret for "ad libitum"!
Pinligt...

Dato for besøg: juni 2016
6  Tak, Brian H
Anmeldt 16. januar 2016 fra mobile enheder

Kold mad. Gummi forårs ruller. Og buffet var næsten tom. Lunken sodavand uden brus. Men øllen var kold ligesom den skulle være. Det var første og sidste gang vi spiste der

Dato for besøg: januar 2016
1  Tak, monan400
Anmeldt 25. november 2015

God mad fin service. Ligger også midt i Give. Nemt at komme til med tog og busser. Der er servering., med lette anretninger. Om fredagen er der stort ta" selv bord og fri buffet. til en bestemt pris, og der er resturenten fyldt til bristepunktet.

Dato for besøg: september 2015
1  Tak, khtomsen
Anmeldt 14. august 2015

Her kan man både spise i restauranten, men også vælge take-away - fra et stort menukort. Der er også kinesisk buffet, med lækre dybstegte retter og stor salatbar.
Venlig og hurtig betjening. Hyggelige og intime omgivelser, der ikke er for overpyntede og for orientalske af udseende.
Vi fik buffeten, som klart kan anbefales. Der var også mulighed for at vælge a la carte.

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, Peter S

Rejsende, der kiggede på Restaurant Yang, kiggede også på

Har du været i Restaurant Yang? Fortæl om dine oplevelser!