Gratis afbestilling indtil d. 03/08
94 $
  • Restaurant
94 $
Vis tilbud
Give Bed and Breakfast(Give)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 02/08
TripAdvisor
  • Gratis parkering
TripAdvisor
Anmeldt for 26. marts 2016 fra mobile enheder

Bor her i 5 dage, da jeg har arbejde her i området i nogen dage. Stedet er rigtigt nemt at finde. De ansatte er rigtige flinke og hjælper gerne med info om området.
Værelset har hvad der skal være, og da det er et hostel så kan man lave mad her, og få
sine ting på køl. I køkkenet findes det meste man skal bruge man må leve med at der kan være larm, men generelt så viser folk hensyn

Overnattede: marts 2016, rejste med familie
Tak, Jan P
Anmeldt for 10. oktober 2015 fra mobile enheder

Hyggeligt hostel/vandrehjem. Nyt og lækkert køkken, masser af legetøj, aviser og blade. Mulighed for at købe aftensmaden på frost. Virkelig imødekommende personale, der gjorde det nemt. Værelse/senge/dyner var slidt og brugt. Vi kommer dog gerne igen.

Overnattede: oktober 2015, rejste med familie
1  Tak, Lina P
Anmeldt for 9. august 2015

Vi havde 3 overnatninger min veninde og jeg med 3 børn. Vi havde et ok rum med tre køjesenge og badeværelse med toilet. Alt var pænt og rent både dyner, madrasser og badeværelse, hvilket jeg sætter stor pris på... Ligeledes det fælles køkken, som havde rigeligt med rene klude og viskestykker.
Der var mulighed for at grille udendørs i haven, og der var også mulighed for at tilkøbe sig morgenmad.
Der er flere fællesarealer, hvor børn kan udfolde sig med bla. spil og LEGO og fjernsynskiggeri.
Personalet er venligt og hjælpsomt.
Og så ligger det lige overfor Givskud Zoo, som man efter at have betalt entre en gang kan komme ind i alle de dage, man bor der.
Ligeledes ligger det meget tæt på Jelling ca fem minutters kørsel og ca 12 km fra Billund. Så alt ialt et godt udgangspunkt for en god oplevelsestur.

Værelsestip: Der er værelser inkl badeværelse/toilet
  • Overnattede: august 2015, rejste med venner
1  Tak, Mia S
Anmeldt for 5. august 2015

Ankom til vandrehjemmet omkring kl 21, nøglekortet hang på yderdøren da receptionen var lukket. Værelset pænt stort med 3 køjesenge, der er mange fine legerum, hvilket vores 3 børn var glade for. Wi-fi´en var noget ustabil på værelset og vandhane på badeværelset svær at regulere. Ellers et fint ophold på stedet.

• Overnattede: august 2015, rejste med familie
1  Tak, Jegvan
Anmeldt for 13. august 2013

Vi er en familie med 4 børn i alderen 6 til 14 år, så vi kombinerede vores besøg med en tur i løveparken, og alt i alt var det en god oplevelse for alle. Vi boede på et familieværelse, som var rent og pænt. Ikke stort, men hyggeligt med de 6 køjesenge, som ungerne havde meget sjov ud af :0)
Personalet var meget venligt og professionelt, og der var de faciliteter vi kunne ønske os på et vandrehjem.
Vi kan klart anbefale stedet!

• Overnattede: juni 2013, rejste med familie
1  Tak, Maja K