Anmeldt d. 1. august 2019

Tog børnene med på telttur et par dage her ved Riis Feriepark og alt fungerede som det skulle.
Venligt personale, rimelige priser, fint lille vandland og fin legeplads.
Alt var som det skulle være og man kan med stor fornøjelse besøge stedet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Jane1507
Anmeldt d. 4. juni 2019

Virkelig et skønt sted utrolig dejlig køkken område med overdækket grill plads kæmpe plus ..
rent og pænt over alt plads
der er bade land og velness hvis man ønsker det
gode toiletforhold og bad
kort sagt pladsen lever op til sine stjerner
god betjæning
kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: juli 2018
Tak, tjaf2003
Anmeldt d. 29. august 2018 fra mobile enheder

Vi lejede en stor hytte på 30 m2 i tre nætter. Hytterne er godt indrettet og det er fred og ro. Det er en meget fin plads, med gode legepladser. Rent og pænt overalt. Fin betjening. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: august 2018
1  Tak, 8birgitteb
Anmeldt d. 8. august 2018 fra mobile enheder

Min familie og jeg var på vores første overnatning på en campingplads. Vi skulle til et hundeshow i Billund om lørdagen og Riis feriepark havde nogle faciliteter som passede os godt i varmen. Et skønt lille badeland at blive kølet ned i var fantastisk! Der var trygt så vores 2 drenge på 5 og 8 løb selv rundt på opdagelse på resten af pladsen. Virkelig et godt sted hvis du har en hund med! Der er hundebad og legekammerater.
Jeg var en lille klovn og glemme min kasket, den fandt personalet og de har sendt den med posten til mig! 1000 tak for det!
Vi kommer helt sikkert tilbage igen.
24 timer er ikke nok på Riis Feriepark.

Dato for ophold: august 2018
Tak, KeddeDB
Anmeldt d. 5. juli 2018 fra mobile enheder

Har ligger her fra den 2/7- 6/7 hvor det går hjemad.
Det er en fin campingplads og stor- men ikke mange campister imens vi var her.
Toiletforhold er gode og rene. Badet er også rent men der mangler en bænk el stol til ens tøj at lægge på. Der er kun en knag til at hænge håndklæde op på. Det er trods alt en 4 stjernet Camp plads.
Købmand butik er ikke noget at råbe hurra for- der kan ikke købes grønt el frugt - kun alt det usunde. (Mælk så jeg heller ikke noget af- men er ikke helt sikkert.)
Camp pladsen ligger tæt på Lalandia.
Stedet kan anbefales.
Hilsen Inge & Arne