“God og hyggelig oplevelse”
Anmeldelse af Lindberg Dining

Lindberg Dining
nr. 3 af 11 Restauranter i Give
Beskrivelse: Restauranten på Diagonalkroen servere klassiske kro retter, steakhouse kort og spændende menuer i en nyrenoveret restaurant med et omfattende vinkort. Restauranten ligger stor vægt på lokale råvarer og unikke selskabs menuer Lindberg Dining har foruden restauranten 4 selskabslokaler
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

I forbindelse med en overnatning på Diagonalkroen spiste vi på Lindberg Dining.
Vi fik wienerschnitzel der var meget velsmagende og dejligt mørt kød.
Kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, andersw985

Anmeldt 1. august 2021

Kroen har fået en gennemgribende renovering de sidste par år og dette gælder også restaurant og menukort.
Velafbalanceret menukort, med gode retter. Altid veltillavetog velsmagende.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Steen N
Anmeldt 24. februar 2021

Søndag den 21 februar 2021

Havde jeg bestilt Niels Kjeldsens burger menu x 2.

Kartoflerne: Kolde, kedelige og skrællen var sej at skære i. De var bestemt ikke lavet forinden vi bestilte. De virkede som om, at de havde været på køl eller så havde de stået ude rigtig længe uden varme.

Burgeren: God, smagte fint og bøffen havde en fin størrelse. Men burgeren var kold...

Aioli: Smagte af intet.. Den havde en kedeligt mayonnaise smag uden bid, og smagte slet ikke i nærheden af Aioli?. Den var smags løs og så var den tynd.

Vi køber ikke take away derfra igen. Det virker til at de hurtig ser på bestillingerne og så laver de maden laaaang tid før det skal afhentes for at være klar... Nu kan de fleste andre take away steder lave maden op til afhentning - hvorfor kan i så ikke?

Dato for besøg: februar 2021
Tak, 916rasmus
Lasse L, Ejer hos Lindberg Dining, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. februar 2021

Hej Rasmus

Tak for din feedback.

Ærgeligt i havde en kedelig oplevelse med vores take away. - det er vores livsnerve lige nu når resten af vores forretning er lukket ned - og vi gør meget ud af at levere en god kvalitet og varierende retter de forskellige dage.

Selvfølgelig skal din mad være iorden - og har den været kold og aiolien tynd og uden hvidløg så har vi selvfølgelig lavet en fejl som vi hjertens gerne vil rette op på.

- må jeg spørge? hvorfor har du ikke har ringet / skrevet til os så vi enten kunne levere nye burgere til jer, kreditere dem eller noget andet der kunne gøre den ærgelige oplevelse bedre - vi lever af at levere et godt produkt! - og selvfølgelig skal jeres mad være iorden!

Slutteligt så laver vi selvfølgelig maden på bestilling.

Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggelig atmosfære, god betjening og fantastisk mad til prisen. En dejlig oplevelse for hele familien

Tak, nielbaek999
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Værd at gå efter. Rigtig lækker mad, skøn betjening og rigtig rimelige priser. Kommer helt sikkert igen!

Tak, 431mereten

Rejsende, der kiggede på Lindberg Dining, kiggede også på

Har du været i Lindberg Dining? Fortæl om dine oplevelser!