Et besøg værd

Kan godt lide opbygningen af parken, hvor der er 3 parkeringspladser og så kan man se nogle... læs mere

Anmeldt d. 2. september 2020
Heidi J
Slagelse, Danmark
fra mobile enheder
Givskud Zoo er fortsat en top event.

Vi havde en herlig dag med vore børnebørn. Givskud Zoo er fortsat en top turistattraktion for både... læs mere

Anmeldt d. 7. august 2020
Hans Christian M
Vejle, Danmark

Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte for første gang parken og det var simpelthen så skøn en oplevelse!!!
I slår Kbh Zoo & Knuthenborg men mange mange point!!!
Sikke et skønt område, som er så stort og hvor dyrene har masser af plads.
Arealerne er så skønne og til trods for covid-19 var der fint anvist retninger man skulle gå og følge!
Meget rene og pæne toiletforhold, som pænt blev rengjort og igen med anvisninger om retninger.
Skønne legepladser flere steder.
Vi kører gerne fra Sjælland og kommer helt sikkert og besøger jer igen!!

Tak, Lone S
SophieS3424, kommunikationsmedarbejder hos Givskud Zoo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juli 2020

Hej Lone S

Tusind tak for din anmeldelse og de meget flotte ord om parken. Hvor er vi bare glade for, at I havde et dejligt besøg, og at I synes så godt om hele området.
Vi er også glade for at høre jeres positive tilbagemelding ift. parkens COVID-19 tiltag.
Skønt at høre at i gerne besøger os igen. Så vil vi glæde os til at byde jer velkommen tilbage.

Rigtig god sommer til dig og din familie.

Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Parken er flot anlagt med store områder til dyrene. Desværre var løveområdet lukket pga for mange mennesker og derfor risiko for kø. Dårlig undskyldning, så luk færre ind. Der var for mange mennesker pga lav entre med sommerpakken i Coronatiden. Skulle have undladt at modtage sommerpakken når nu der kom for mange kunder til Løveparken uden løver. Der var et lille løveområde som kunne ses, hvor løverne gik frustreret langs hegnet. Ikke interessant, kan ses i alle zoo.

Tak, jhmikkelsen
SophieS3424, kommunikationsmedarbejder hos Givskud Zoo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2020

Hej jhmikkelsen

Tak for din anmeldelse.
Det er ikke helt korrekt, at der er lukket i anlægget kun på grund af kø. Vi er i denne periode ved at introducere vores løveunger til området, og det kan vi ikke gøre, hvis der er biler og busser derinde. Derfor er anlægget for kørsel midlertidigt lukket af hensyn til dyrene, så ungerne kan få en tryg og rolig introduktion, hvor de lærer området at kende og lærer at komme til stalden om aftenen.
Grunden til, at løverne i det andet anlæg går langs hegnet, er også netop, at løveungerne er ude. Det er to forskellige flokke, men de kan sagtens fornemme hinanden gennem hegn og beplantning. Og for denne flok er det spændende med de nye unger. Derfor holder de øje med de nye.
Dine input er dog noteret og videregivet til ledelsen.
Rigtig god sommer til dig.

Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Givskud Zoo er et fantastisk sted, men deres håndtering af Corona er latterlig. Lidt sparsom skiltning og en mængde sprit-dispensere, det er alt. De lukker stadig en milliard mennesker ind, og man står som sild i en tønde flere steder - særligt ved kioskerne. Hvorfor har man ikke lavet "baner" man kan gå i så man sikrer ensrettet trafik på stierne? Hvorfor er der ikke lavet udendørs iskiosker?
Det er simpelthen under al kritik. Vi kørte hjem efter 40 minutter pga. de mange mennesker. Uforsvarlig og grisk adfærd hos Givskud Zoo.

Tak, JemtDK
SophieS3424, kommunikationsmedarbejder hos Givskud Zoo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2020

Hej JemtDK
Tak for din anmeldelse.
Vi har to udendørs faste ishuse og derudover er der sat en ekstra isvogn op - også udendørs. Der er lavet nummersystemer og begrænsning på antal i kø, hvilket gæster naturligvis skal overholde.
Vi har "hold afstand" stremaere og spritdispensere over hele parken, vi udleverer informationsmateriale med regler, og der er ensretning mange steder - dog oplever vi desværre, at nogle gæster ikke overholder det.
Vi beklager, at du havde en kedelig oplevelse, og vi har noteret dine input til ledelsen.

God sommer.

De bedste hilsner

Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig fin oplevelse på trods af mange mennesker. Godt organiseret, personale alle steder til at guide og styre trafikken. Køerne var lange, men blev fint afviklet.

Tak, anneballel

Hej anneballel

Mange tak for din anmeldelse og for de fine ord.
Vi er rigtig glade for, at I nød at besøge parken. Vi håber, at vi får chancen for at byde jer velkommen igen en anden gang.
Rigtig god sommer til dig og familien.

De bedste hilsner

Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Det var super at der at gå ruter mellem køre ruterne. Bænke rigtig mange steder og nemt at finde rundt. Nemt at komme til at se dyrene. Pænt og velholdt

Tak, 614jannik
SophieS3424, kommunikationsmedarbejder hos Givskud Zoo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2020

Hej 614jannik

Tusind tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre, at du synes godt om parken.
Rigtig god sommer til dig og din familie.