Givskud Zoo er fortsat en top event.

Vi havde en herlig dag med vore børnebørn. Givskud Zoo er fortsat en top turistattraktion for både... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Hans Christian M
Vejle, Danmark
Meget imponeret

Vi var med vores to drenge i Givskud en af de sidste dage i sommerferien, så der var stadig halv... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Jensen09
Horsens, Danmark

Anmeldt d. 29. juni 2020

Rigitg god oplevelse for hele familien. Her er god kombination af oplevelser med dyr og legepladse for børn i alle aldre. God plads. Spisestederne er gode med god mad til rimelig pris. Mange steder til madpakker eller grill. Vi koommer igen.

Tak, 496ash
SophieS3424, kommunikationsmedarbejder hos Givskud Zoo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2020

Hej 496ash

Tusind tak for anmeldelsen.
Hvor er det bare dejligt at høre, at I nød jeres besøg så meget, at I gerne kommer igen. Så vil vi glæde os til at byde jer velkommen tilbage.
Ha' en skøn sommer.

Anmeldt d. 28. juni 2020

Klart et besøg værd, også en hel dag. Både børn og voksne får en fantastisk oplevelse, og spiser man i Zoo restaurenten, blir man heller ikke skuffet.

Tak, HenningAndersson

Hej HenningAndersson

Tusind tak for din anmeldelse og for de flotte ord om parken.
Dem er vi meget glade for - og hvor er det godt at høre, at du nød din rundtur i parken.
Vi håber, du får tid og lyst til at lægge vejen forbi igen en anden gang.
Vi ønsker dig en skøn sommer.

Anmeldt d. 14. juni 2020

Altid en spændende oplevelse,været her en del gange tidl. Bjørnene er rigtig spændende på deres nye store areal, gorillaer,ulve,er mine foretrukne,og så er der jo løver.Var her lige efter åbning efter coronakrisen, så istiden var selvfølgelig lukket,men set tidl,meget informativ,og spændende. Både baobab cafe og zooasen restaurant var desværre lukket da hverdag,det havde vi ikke været opmærksomme på.Man plejer at kunne få falafel,og vegepizza,og pastasalat,når åbent.Men der var åbent for kaffe,en is kunne vi desværre ikke få,da ikke sukkerfri is mere,som de havde tidl.Åbenbart taget af sortimentet fik vi at vide. Mærkelig disposition,de kan jo holde sig længe.,og det er virkelig hårdt at gå i sommervarme uden at kunne få en is,som man jo ikke selv kan have med.

Tak, ting2012
SophieS3424, Kommunikationsmedarbejder hos Givskud Zoo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juni 2020

Hej ting2012

Tusind tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre, at I havde en spændende oplevelse.
Det er ikke helt korrekt, at vi ikke har sukkerfri is. Vi sælger nemlig stadig den slags, som vi altid har haft. Vi beklager, at vores medarbejder ikke har været helt opdateret på det.
Så næste gang I kigger forbi, skal vi nok finde sukkerfri is til jer. :-)

Hav en god sommer.

De bedste hilsner

Anmeldt d. 31. maj 2020 fra mobile enheder

Givskud Zoo er en professionelt drevet zoo med god plads til dyrene. Der er en god variation i, hvilke dyr der er i parken. Transporten foregår i egen bil med tre centrale parkeringspladser, som udgangspunkt for at se på dyrene. Givskud Zoo er god både for børnefamilien og for familier med interesse i verdens dyr. Der er også ekstra fokus på istiden og dinosaurus.
Der kan være kø til løveburet, men det bliver hurtigt kørt igennem. Der er god plads til spisning af medbragt eller indkøbt mad.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Tanderups
SophieS3424, Kommunikationsmedarbejder hos Givskud Zoo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juni 2020

Hej Tanderups

Tusind tak for jeres anmeldelse.
Hvor er det dejligt at høre, at I synes godt om parken, og at I havde en dejlig dag, da I besøgte os.
Vi håber, at I kigger forbi igen en anden gang.

Anmeldt d. 9. oktober 2019

Givskud Zoo er en virkelig hyggelig dyrepark og er bestemt et besøg værd. Det er en ældre have, men de har forstået at holde den og gøre den interessant for besøgende.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, mogens_johansen
SophieS3424, kommunikationsmedarbejder hos Givskud Zoo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. oktober 2019

Hej mogens_johansen

Tusind tak for din anmeldelse og de pæne ord.
Vi er rigtig glade for, at du synes godt om parken, og at den er et besøg værd.
Nu går sæsonen på hæld, og parken lukker snart for vinteren. Men vi håber at se dig igen til næste år.