“Grilhytten sælge klassisk”
Anmeldelse af Restaurant Grillhytten

Restaurant Grillhytten
Anmeldt 23. september 2020 fra mobile enheder

Grilhytten sælge klassisk gril mad.
Meget mad i deres menuer til lav priser.
Hurtigt fra bestillening.
Hurtigt og ment.
Vores datter var vild med deres nuggets og pomfritter.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 702annak

Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Her får du det der står på døren. Grill hytten servere traditionel grillmad og der er nok af den - portionerne er ok store og der er ikke chance for at en familie behøver bestille ekstra - hellerikke til far.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Lars J
Anmeldt 6. august 2017

Manglede et mellemmåltid, så valget faldt på denne. Grillbar som dengang før McD og Burger King med alle de gamle travere og Cocio i køleskabet.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Esben M
Anmeldt 2. marts 2017

En grillbar som alle andre, men hold da op det er dyrt i forhold til andre tilsvarende steder - og det er ikke fordi maden er bedre.
Halvbeskidte borde man kan spise ved........kedelig betjening. Så alt i alt en ikke voldsom god oplevelse.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, lot_kro
Anmeldt 21. maj 2016 fra mobile enheder

Under vores tur fra Hvide Sande til Hobro kom vi forbi Grilhytten. Det var frokost tid. Venligt personale og hurtig betjening. Vi fik serveret bøfsandwich og flæskesteg sandwich - det kan betegnes som ok grill mad, til en markedspris.
Skulle vi komme forbi en anden gang omkring spisetid, kommer vi gerne igen.
Kan anbefales.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, sbjakobsen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Grillhytten, kiggede også på

Ulfborg Kirkeby, Holstebro

Har du været i Restaurant Grillhytten? Fortæl om dine oplevelser!