“Stedet, du MÅ besøge igen-igen”
Anmeldelse af Hedekaffe

Hedekaffe
Anmeldt 5. maj 2024

Man bliver så glad sådan en forårsdag, når man møder gedigent vestjysk værtsskab i det gamle rustikke mejeri, som på forbilledlig vis er omdannet til en driftig og idérig virksomhed langt ude på heden. Her får egnens unge en god indgang til arbejdsmarkedet.
Allerede udenfor mødes man af duften af nyristet kaffe. Caféens betjening er helt i orden, - venlig, informativ, hyggelig. Maden kom overraskende hurtigt. Friske råvarer, flotte anretninger, rigelige mængder. Smørrebrødet er særdeles godt. Akustikken i rummet er behagelig.
Eftermiddagens kagebuffét er som på billederne: Uimodståelig, fristende, overdådig, velsmagende og totalt nedbrydende for enhver form for mådehold. Hertil naturligvis stedets egen kaffe, som kort kan beskrives således: DÉT ER KAFFE! Til advarsel er den stærkt vanedannende.
Besøget i risteriet er en oplevelse for alle sanser. Sækkene med kaffebønner, de ristede, som ligger til afkøling, poserne til salg samt et væld af egnens delikatesser i form af æblesaft på flasker, marmelader, alkohol, sæber mv.
Nu nyder vi kaffen hjemme og deler den gladeligt med andre. Den kalder på mere.

Dato for besøg: april 2024
    • Stemning
Tak, Marianne S

Anmeldt 6. april 2023 fra mobile enheder

Stort udvalg af kaffe, mulighed for god vejledning af kaffe. Vi fik smags prøver af kaffe også.
Han vejledet os godt.
Stort udvalg af andre kaffe og kaffe tilbehøret, og andre lækkerier.
Det er sjovt, at se kaffebønnerne bliver riste, og dufte til hele rummes duft af kaffe.
Vi er meget tilfreds med dagen køb

Dato for besøg: april 2023
Tak, 702annak
Anmeldt 19. oktober 2021

Vi var her til kagebord, som de har søndag eftermiddag. Der var et fint og stort udvalg af kage og desserter i mange afskygninger. Selvom kagebordet ikke er lige så overdådigt, som jeg har oplevet andre steder, manglede der ikke noget, og vi gik alle mætte derfra og fik tilmed lov at sidde og snakke og drikke den sidste kaffe, selvom det egentlig var 20 min. over lukketid.

Dato for besøg: oktober 2021
1  Tak, Michael B
Anmeldt 18. maj 2021 fra mobile enheder

Vi bestilte begge stjerneskud. Og var begge skuffede. Eneste plus var frisk stegte fileter. Ellers vandede rejer, købedressing og masser af iceberg over alt. Kommer ikke igen.

Dato for besøg: maj 2021
5  Tak, pia-mach
Anmeldt 13. maj 2021

Vi var fem som kom til sen frokost og fik store, lækre stykker smørrebrød. Serviceminded personale og hurtig servering.
Desværre kunne vi ikke spise kage. Stort udvalg.
To bestilte kaffe og det var ikke bare en kop, men en kande.
Vi kommer helt sikkert igen, hvis vi er på egnen.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Annette T

Rejsende, der kiggede på Hedekaffe, kiggede også på

Ulfborg Kirkeby, Holstebro

Har du været i Hedekaffe? Fortæl om dine oplevelser!