“Frokost”
Anmeldelse af Restaurant Havtorn

Restaurant Havtorn
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Maden smagte godt, stedet var hyggeligt og specielt med en sådan restaurant ved en campingplads. Vil gerne komme igen.

1  Tak, pia qvolsbæk m

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Den nye ejer gør det virkelig godt med god stemning og god mad. Fik stjerneskud og burger til aftensmad og begge dele var frisk og hjemmelavet og smagte virkelig godt. Et besøg kan klart anbefales.

Tak, christianwinther
Anmeldt 9. juli 2021 fra mobile enheder

Dette er en skjult perle i det danske land. Betjeningen føltes oprigtig og varm.
Jeg fik oksemørbrad, denne var præcis så god som jeg håbede. Den karameliserede blomkåls creme var helt outstanding.
2 fik havtorn burger, og der blev sagt at det er den bedste burger de har fået
1 fik blåmuslinger, som også var fremragende.
Alt i alt en oplevelse langt over forventning, virkelig værd at køre efter

Dato for besøg: juni 2021
Tak, FarAway42834682638
Havtorn H, Ejer hos Restaurant Havtorn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2021

Vi takker mange gange og håber at se jer igen

Anmeldt 23. maj 2021

Fantastisk 3-retters menu, lækker forret, super mørt oksekød med tilbehør til hovedet og lækker chokoladeforkælelse til dessert. Kan absolut anbefales.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, RikkeL125

Tusind tak for den fine anmeldelse

Anmeldt 13. maj 2021 fra mobile enheder

Den bedste stjerneskud ever kæmpe rejer og torskeryg. Super kvalitethavfriskOg venlig betjening.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, lottek785

Mange tak håber at se jer igen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Havtorn, kiggede også på

Thorsminde, Holstebro
Ulfborg Kirkeby, Holstebro

Har du været i Restaurant Havtorn? Fortæl om dine oplevelser!